Työttömän ja tytöttömän miehen viikko

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Icarus
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="minä";24366676]Mun mielestä ap:lla on ihan hyvät tulevaisuuden visiot. Kannustan sua menemään opiskelemaan, sillä iän myötä olet voinut hyvinkin saada hieman turnauskestävyyttä, vaikka add olisitkin. :) Lisäksi tuohon viikko-ohjelmaan suosittelisin ehdottomasti juoksulenkkiä 3 - 4 kerta viikossa ja päivittäin kunnon kalanmaksaöljy annosta. Hikliikunta 3 - 4 kertaa vikossa tunnin kerralla ja kalanmaksaöljy auttavat tutkitusti lääkkeiden tavoin masennukseen, mikäli sitä on ja vaikkei olisi, ei varmasti pahaa tee kellekään, ei ede add:lle. ;) Jätä siis netti, tv ja pelailu vähemmälle ja käytä se aika kuntoiluun ja siihen sun remppaan.[/QUOTE]

Kyllä elämäntaparemontti on suunnitelmissa. Fillarin hankinkin, sillä olis tarkotus tehdä kauppareissuja ja ehkä vähän muitakin reissuja, ettei aina tarttis ajaa autolla. Otan muuten noita kalanmaksaöljyjä (vaikka nekin on eettisesti kai vähän niin ja näin).

Yritän elää sillä tavalla, että olisin mahdollisimman vähän maapalloa tuhoava elämäntapaluuseri. Tarkoitan sitä, että kun tämä mun elämä muuten on suht. arvotonta, niin etten aiheuttaisi kauheen isoa negaa itse pallolle. Toki tämmöiset haitat suotakoon tietyille yli-ihmisille, jotka tätä yhteiskuntaa pitävät kasassa.

[QUOTE="minä";24366676]Mun mielestä ap:lla on ihan hyvät tulevaisuuden visiot. Kannustan sua menemään opiskelemaan, sillä iän myötä olet voinut hyvinkin saada hieman turnauskestävyyttä, vaikka add olisitkin. :) Lisäksi tuohon viikko-ohjelmaan suosittelisin ehdottomasti juoksulenkkiä 3 - 4 kerta viikossa ja päivittäin kunnon kalanmaksaöljy annosta. Hikliikunta 3 - 4 kertaa vikossa tunnin kerralla ja kalanmaksaöljy auttavat tutkitusti lääkkeiden tavoin masennukseen, mikäli sitä on ja vaikkei olisi, ei varmasti pahaa tee kellekään, ei ede add:lle. ;) Jätä siis netti, tv ja pelailu vähemmälle ja käytä se aika kuntoiluun ja siihen sun remppaan.[/QUOTE]

Tää oli hyvä neuvo, jonka toinen samoista ongelmista kärsivä on havainnut toimivaksi.

[QUOTE="ap";24366677]Kerro mulle vielä missä maassa tienaat ne mahtavat rahasi ja miltä alalta. Kiinnostaisi tietää.
Ja ennemmin mä haen hoitoa ja opiskelua kuin töitä, ainakaan vielä.[/QUOTE]

Mä oon jotenkin siinä käsityksessä, että ulkonainen loisii miehensä rahoilla kotirouvana?

[QUOTE="vieras";24366723]Mä oon jotenkin siinä käsityksessä, että ulkonainen loisii miehensä rahoilla kotirouvana?[/QUOTE]

Mun ei pitanyt enaa tahan osallistua, mutta tama kasitys ei ole oikea eli toissa olen. En jaksaisi olla kotirouvana.

[QUOTE="ap";24366705]Kyllä elämäntaparemontti on suunnitelmissa. Fillarin hankinkin, sillä olis tarkotus tehdä kauppareissuja ja ehkä vähän muitakin reissuja, ettei aina tarttis ajaa autolla. Otan muuten noita kalanmaksaöljyjä (vaikka nekin on eettisesti kai vähän niin ja näin).

Yritän elää sillä tavalla, että olisin mahdollisimman vähän maapalloa tuhoava elämäntapaluuseri. Tarkoitan sitä, että kun tämä mun elämä muuten on suht. arvotonta, niin etten aiheuttaisi kauheen isoa negaa itse pallolle. Toki tämmöiset haitat suotakoon tietyille yli-ihmisille, jotka tätä yhteiskuntaa pitävät kasassa.[/QUOTE]

No ne kalanmaksaöljykapselit voit toki korvata itse kalastamalla kalalla, joka olisi itseasiassa vielä terveellisempää. :)

Oletko muuten yhtään eläinrakas? Tuo mummonmökkisi kaipaisi varmasti kunnon hiirikissaa, jota sitten voisit syksyn tullen myös rapsutella kirjaa lukiessasi. Ja tähän aikaa vuodesta löytöeläinkodit ovat täynnä tyhmien ihmisten heitteille jättämiä "kesäkissoja". Voisit sitten ne kalanperkeet heittää kissankuppiin, eli ekologista olisi sekin. ;)

[QUOTE="vieras";24366723]Mä oon jotenkin siinä käsityksessä, että ulkonainen loisii miehensä rahoilla kotirouvana?[/QUOTE]

No on hankkinut rahoituksen sentään ite. Toisaalta enkö minäkin ole kun kerran olen työttömyyskassan jäsen ja veronmaksaja.

[QUOTE="ap";24366705]Kyllä elämäntaparemontti on suunnitelmissa. Fillarin hankinkin, sillä olis tarkotus tehdä kauppareissuja ja ehkä vähän muitakin reissuja, ettei aina tarttis ajaa autolla. Otan muuten noita kalanmaksaöljyjä (vaikka nekin on eettisesti kai vähän niin ja näin).

Yritän elää sillä tavalla, että olisin mahdollisimman vähän maapalloa tuhoava elämäntapaluuseri. Tarkoitan sitä, että kun tämä mun elämä muuten on suht. arvotonta, niin etten aiheuttaisi kauheen isoa negaa itse pallolle. Toki tämmöiset haitat suotakoon tietyille yli-ihmisille, jotka tätä yhteiskuntaa pitävät kasassa.[/QUOTE]

Mulla on aika samanlainen tavoite elämälle. Käyn kylläkin töissä nyt, mutta tavoitteena olis hankkia seuraavaksi jotain osa-aikatyötä millä tienaisin vain juuri sen verran millä pärjää. Enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän kiusausta minkäänlaiseen kuluttamiseen...

[QUOTE="minä";24366757]No ne kalanmaksaöljykapselit voit toki korvata itse kalastamalla kalalla, joka olisi itseasiassa vielä terveellisempää. :)

Oletko muuten yhtään eläinrakas? Tuo mummonmökkisi kaipaisi varmasti kunnon hiirikissaa, jota sitten voisit syksyn tullen myös rapsutella kirjaa lukiessasi. Ja tähän aikaa vuodesta löytöeläinkodit ovat täynnä tyhmien ihmisten heitteille jättämiä "kesäkissoja". Voisit sitten ne kalanperkeet heittää kissankuppiin, eli ekologista olisi sekin. ;)[/QUOTE]

Oon mä ihan eläinrakas ja yhtä puolivilliä kissaa ainakin ruokin. Kai se vähän tyhmää on, en tiedä mistä se on pöllähtänyt nurkkiin. Pidän eläimistä, mutta en yksin ainakaan hankkis mitään muuta kuin maksimissaan kissan. Koira ehkä sitouttaa liikaa.

[QUOTE="vieras";24366798]Mulla on aika samanlainen tavoite elämälle. Käyn kylläkin töissä nyt, mutta tavoitteena olis hankkia seuraavaksi jotain osa-aikatyötä millä tienaisin vain juuri sen verran millä pärjää. Enemmän vapaa-aikaa ja vähemmän kiusausta minkäänlaiseen kuluttamiseen...[/QUOTE]

Tämäntyyppistä elämänmallia minäkin ajattelin rakentaa. Mutta sitä tyytyväisyyttä pitäis saada. Mut nyt pitää mennä, mullakin on menoja :)

[QUOTE="ap";24366816]Tämäntyyppistä elämänmallia minäkin ajattelin rakentaa. Mutta sitä tyytyväisyyttä pitäis saada. Mut nyt pitää mennä, mullakin on menoja :)[/QUOTE]

Ok, hyvää jatkoa sulle! Ton mummonmökkiprojektisi kanssa olet varmaan jo ihan hyvässä alussa, vielä kun sellaisen löytäisi jostain itsekin :)

[QUOTE="ap";24366781]Kerro nyt missäpäin maailmaa ja suunnileen millä alalla miehesi on? Ja entäs itse ?[/QUOTE]

Miksi? Tiedan ettei kumpikaan; ei maa eika ala, sopisi sinulle.

[QUOTE="ap";24366803]Oon mä ihan eläinrakas ja yhtä puolivilliä kissaa ainakin ruokin. Kai se vähän tyhmää on, en tiedä mistä se on pöllähtänyt nurkkiin. Pidän eläimistä, mutta en yksin ainakaan hankkis mitään muuta kuin maksimissaan kissan. Koira ehkä sitouttaa liikaa.[/QUOTE]

Mietinkin, että ehdotanko koiraa vai kissaa, mutta tulin samaan johtopäätökseen mitä sinä. :D Joka tapauksessa lemmikki kun lemmikki auttaa myös masennuksessa.

Yhteistyössä