työtön työnhakija ja raskaana. työkutsu tuli?!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
niin. elikkä olen työtön työnhakija. äitiyslomalle jään kesäkuussa virallisesti. oletettu kesätyö alkaisi touko-kesäkuussa. niin haenko paikkaa koska minun on pakko. vai tuleeko minun ilmoittaa nyt työkkäriin tästä ja saanko siitä sitten karenssia että joka tapauksessa minun on haettava ja todettava työnantajalle että jään äitiyslomalle sitten..???'muilla kokemuksia...?

Hae paikkaa. Et sitä kuitenkaan saa koska olet raskaana. Vaikkei sen pitäisi vaikuttaa. Mutta todellisuudessa vaikuttaa kuitenkin. Sinä et häviä siinä mitään jos et töitä halua.

niin. elikkä olen työtön työnhakija. äitiyslomalle jään kesäkuussa virallisesti. oletettu kesätyö alkaisi touko-kesäkuussa. niin haenko paikkaa koska minun on pakko. vai tuleeko minun ilmoittaa nyt työkkäriin tästä ja saanko siitä sitten karenssia että joka tapauksessa minun on haettava ja todettava työnantajalle että jään äitiyslomalle sitten..???'muilla kokemuksia...?
no eiks se oo jo sillo nenmpi loppu raskauden puolella tai ainakin 6kk? en hakis vaan ilmottaisin asian työkkäriin niin kyllä se on ihan pätevä syy ja jos ei ole vaihda virkailiaa.