Torstaina tuli uudet työvuorolistat, joissa ei enää ollutkaan enää mun nimeä
Lauantai oli siis vika työpvä. Ja uusi aloitti mun paikalla tänään. Pomo ei ilmoittanut YHTÄÄN MITÄÄN mulle... Ite piti soittaa perään ja kysyä et mites nyt näin. No, oli kai saanu jonkun halvemman tukityöläisen tilalle. Sopparia mulla on virallisesti tän vkon loppuun. En nyt sit tiiä, että onko ilmottanu tilitstoon nä tän vkon päivät vapaapäiviksi (eli ei tuu palkkaa) vai lomapäiviksi...
Mutta asiaan. Mulla jäi pitämättömiä lomia 23 päivää. Saanko mä ne rahana vai miten? Kun oli tarkoitus et oisin pitäny ne muksujen hiihtolomalla ja kesälomana. Ja tilitston nainen sanoi, että MaRan TESin mukaan niitä ei kuulemma makseta. Saisin vaan jonkun erorahan eli 9% bruttopalkasta.
Voiko se oikeesti mennä noin? Mähän häviän siinä liki kuukauden tilin... Jos joku viisas osais auttaa. Kun en ymmärtäny netissä olevasta TESsitä yhtään mitään, että miten se menee.
Mutta asiaan. Mulla jäi pitämättömiä lomia 23 päivää. Saanko mä ne rahana vai miten? Kun oli tarkoitus et oisin pitäny ne muksujen hiihtolomalla ja kesälomana. Ja tilitston nainen sanoi, että MaRan TESin mukaan niitä ei kuulemma makseta. Saisin vaan jonkun erorahan eli 9% bruttopalkasta.
Voiko se oikeesti mennä noin? Mähän häviän siinä liki kuukauden tilin... Jos joku viisas osais auttaa. Kun en ymmärtäny netissä olevasta TESsitä yhtään mitään, että miten se menee.