M
MääräaikainenXXX
Vieras
Mulla on määräaikainen työsuhde joka päättyy huomenna. Mut on kuitenkin laitettu kaikkiin lomalistoihin ja kaikkeen muuhunkin sellaiseen. Mun pomo on ollut tarjoamassa mulle uutta määräaikaista työsuhdetta, kuudeksi kuukaudeksi. Nyt tuntuu pomo unohtaneen tuon. Mutta olen siis kaikissa lomalistoissa ja "työvuorolistoissa" ja kaikki luulee että jatkan tuolla jne...
Mun kaveri väitti, että jos tuun maanantaina töihin ja alan tekemään normaaleja työtehtäviä niin käytännössä mun katsotaan sitten olevan vakinaisessa duunissa aikaisemmin ehdoin. Onko se tosiaan noin?
Työtehtäväni on sellainen, että jos en tulisi maanantaina, firma olis aika kusessa. Mutta en tiedä onko sillä asialla mitään merkitystä....
Mun kaveri väitti, että jos tuun maanantaina töihin ja alan tekemään normaaleja työtehtäviä niin käytännössä mun katsotaan sitten olevan vakinaisessa duunissa aikaisemmin ehdoin. Onko se tosiaan noin?
Työtehtäväni on sellainen, että jos en tulisi maanantaina, firma olis aika kusessa. Mutta en tiedä onko sillä asialla mitään merkitystä....