Työssä käyvät äidit

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja houska
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

houska

Uusi jäsen
11.01.2005
8
0
1
Milloin palasitte työelämään?Siis vauvan ikä? Itellä vanhempi nyt 2v9kk ja nuorempi kohta 11kk ja tarkoituksena palata työelämään viimeistään ensi syyskuun alussa,jolloin vanhempi siis 3v3kk ja nuorempi 1v5kk.Taitaa olla tiedossa aika rumbaa-varsinkin aamuisin...

Mie siirryin töihin, ku poju oli 10kk
Mutta olemma sen verran onnellisessa asemassa, et pojun ei tarvi mennä hoitoon vaan saa olla iskän kans kotona, ku meillä työajat lutviutuu niin hyvin eriaikoihin

Neiti oli vähä reilu 2kk kun palasin työelämään, tosin en käy ihan joka päivä töissä, vaan työpäiviä on viikossa 3-7... lapset hoidetaan kotona ( isä hoitaa ), joten sen puolesta oli jo hyvä mennä hankkiin sitä kuuluisaa omaa aikaa ja rahaakin siinä sivussa =) koko raskausajan olin kotona kun en töissä saanut olla, ja se oli tuskaa. Nyt nautin taas elämästä ja vauvasta kun on sitä omaakin juttua :)

meillä aloitettiin pph:lla kun poika oli n. 10kk

jäi todella hyvin... ja viihtyy hoidossa... aamulla kun varaa hiukan aikaa itelle ennen ko herättää pojan n i ainakin meillä sujuu hyvin....

Poika oli 10 kk kun aloitin työt. On ollut pph:lla, hyvin viihtynyt kun tykkää seurata mitä muut lapset tekee. Lähinnä meillä on ollu ongelmana se, että mulle tulee joskus aivan musertava ikävä poikaa... :'( Ehkä siihen tottuu joskus... Muuten tehnyt mullekin tosi hyvää päästä kotoa pois ja olla joskus vaan minä enkä äiti.

Yhteistyössä