Sain eilen puhelun ja multa kysyttiin olisinko kiinnostunut tulemaan töihin. Mietityttää vaan kun työn kesto on lievästi sanottuna epämääräinen. Varmasti töitä olisi tammi-maaliskuu-ajalle, mutta mahdollisesti jatkuisi vielä toukokuun loppuun. En ollut tätä paikkaa itse edes hakenut, kun haen etupäässä vakituista työtä taikka pitempää, vähintään 1/2 vuoden sijaisuutta. Sovittiin että menisin sinne maanantaina käymään ja kateltaisi sitten. Sanoin kyllä jo, että olen kiinostunut jos työ kestää edes sen toukokuun loppuun. Tässä kun on vielä semmoinen "koukku" että jos työ sitten kestäisi toukokuun loppuun ja jos tämä henkilö, jota tuuraisin, hakee johtajan paikkaa, mitä hän puolestaan "tuuraa", niin minulla olisi sitten mahdollisuus saada vakiduuni... Eli ottaakko riski, vai pelatakko varman päälle? Pojan takia en haluaisi tuota lyhyttä pätkää ottaa, kun 1 1/2-vuotiasta on vähän kurja pompottaa hoitopaikkaan ja kotiin, siis jos työt ei sitten jatku. Vähän harmittaa laittaa hoitoon muutenkin, mutta minkäs teet... :attn: Noh, sainpahan purettua vähän ahdistusta...
Olisikohan mulla kohtalotovereita?