Työpaikan hakeminen.. pitäiskö mun soittaa sinne vielä?

ImpiEllenAnna

Aktiivinen jäsen
21.04.2004
8 208
0
36
Lähetin hakemuksen kuun vaihteessa ja sit soittelin perään, että onko hakemus tullu perille.. samalla kysyin josko voisin tulla käymään.. kävin siellä ja haastattelija sanoi, että huhtikuun alkuun mennessä on päätökset tehty.. sitä ennen pitäis luultavasti vielä käydä uudestaan haastattelussa.. mut mitään ei ole kuulunu.. kannattaisko mun soittaa sinne huomenna? ja mitä mun kuuluis sanoa jos soittaisin? mä olen niin tumpelo hakemaan töitä.. :ashamed:

Jos ne on sieltä jo kertaalleen sanoneet että ottavat yhteyttä, en näkisi oikein hyvänä alkaa alvariinsa soittelemaan ja hoputtamaan - varmasti jos olet tullut valituksi haastatteluun he soittavat kyllä!
On hyvä olla aktiivinen ja tuoda itseään esille, mutta moneen kertaan kyseleminen saataa olla kannaltasi sitten jo negatiivinen asia.
Olen ite täsmälleen samassa tilanteessa ja maanantaina odotan yhteydenottoa...APUA MEILLE!!

Alkuperäinen kirjoittaja *:
Jos ne on sieltä jo kertaalleen sanoneet että ottavat yhteyttä, en näkisi oikein hyvänä alkaa alvariinsa soittelemaan ja hoputtamaan - varmasti jos olet tullut valituksi haastatteluun he soittavat kyllä!
On hyvä olla aktiivinen ja tuoda itseään esille, mutta moneen kertaan kyseleminen saataa olla kannaltasi sitten jo negatiivinen asia.
Olen ite täsmälleen samassa tilanteessa ja maanantaina odotan yhteydenottoa...APUA MEILLE!!

Just tota varten ajattelin kysellä mielipiteitä.. etten sitten vaikuta siltä että tyrkytän itteeni liikaa.. alkaa vaan olemaan paska olo koko hommasta.. kun olis niitten sitten varmaan pitänyt jo ottaa yhteyttä.. että en varmaan päässy sinnekään töihin kesäksi.. :(

Ja onnea sulle työnhakuun.. =)

Alkuperäinen kirjoittaja ilona:
Alkuperäinen kirjoittaja *:

Just tota varten ajattelin kysellä mielipiteitä.. etten sitten vaikuta siltä että tyrkytän itteeni liikaa.. alkaa vaan olemaan paska olo koko hommasta.. kun olis niitten sitten varmaan pitänyt jo ottaa yhteyttä.. että en varmaan päässy sinnekään töihin kesäksi.. :(

Ja onnea sulle työnhakuun.. =)

Mä olen hakenut ainakin 35 paikkaan koko tämän vuoden aikana enkä ole vieläkään päässyt töihin, että...tähänkin alkaa tottua :/ Mut periks ei anneta, eihän!!
Onnea sullekin!