työongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja guest
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
G

guest

Vieras
Kyllä on hankalaa. Asumme pienellä paikkakunnalla, jossa mulla on ollu vähän jotain pätkätyötä. Pian hommat kuitenkin loppuu. Meillä on omakotitalo ja ystävät täällä. Sukukin on lähellä. Mutta...ilman töitä ei oo varaa asua täs talos. Eikä mua haluta olla työtön. Oon hakenut kaikkea mahdollista työtä 60km säteellä - tuloksetta.

Muualla olis mun alan töitä vaikka lampaille syöttää. Toisaalta tekis mieli oman alan töihin, kun niitä kerta on ja pidän alasta. Mutta en halua luopua omasta ihanasta kodista - itse rakennettu. Enkä halua muuttaa kauas ystävien ja suvun luota.

Mitä mä teen?

Tulin just iltavuorosta, joten nyt kerkee taas tuumimaan. Kunnollinen auto on ja tosiaan tunnin verran yhteen suuntaan voin päivässä ajella eli yhteensä kaksi tuntia. Jos työpäivä on 8h niin ajojen kanssa 10h. Enempään ei riitä rahkeet. Vaan kun ei tuon alueen sisällä ole mitään. Kaikkea on kokeiltu ja yrityksissä on mun tiedot tallella.

Omaa firmaa olen miettinyt, mutta mulla ei ole kovin monen alan firmaan taitoja tai mahdollisuuksia.

Yhteistyössä