V
vieras
Vieras
Onko paikalla ketään, joka olisi hakenut töitä raskaana ollessaan? Ja tärppäsikö työpaikan suhteen?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:Joo, olen lähihoitaja ja haen töitä koko ajan, ei todellakaan mistään oo saanu ees määräaikaisia sijaisuuksia..
Alkuperäinen kirjoittaja kleopatra84:En ole yhtään ollut saikulla.. Tällä hetkellä rv 18, mutta heti kun kuulevat esim puhelimitse tai haastattelussa että raskaana niin "aijaa, no me vielä haastattelemme muita ja otamme yhteyttä" ja siittä sanovat että kun tulee poissaoloja saikun tai neuvolakäyntien takia yms raskaana oleville..
Ennen raskautta kyllä kelpasin joka paikkaan töihin, oikein itse sai työpaikkansa valita..
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on raskaus vasta niin alussa, että ei vielä näy. Mutta mitä sitten sanoa haastattelutilanteessa, kun kysytään lapsentekosuunnitelmista? Mä en nimittäin ainakaan kehtaisi olla sanomatta, että btw jään sitten 7 kk päästä äippälomalle.
Alkuperäinen kirjoittaja sh:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Mulla on raskaus vasta niin alussa, että ei vielä näy. Mutta mitä sitten sanoa haastattelutilanteessa, kun kysytään lapsentekosuunnitelmista? Mä en nimittäin ainakaan kehtaisi olla sanomatta, että btw jään sitten 7 kk päästä äippälomalle.
Miten olisi "On laitonta kysyä näistä asioista työhaastattelussa"?
Alkuperäinen kirjoittaja minä sain:vakipaikan olessani viikolla 29
Alkuperäinen kirjoittaja Sh:Eikös hoitajat olleetkaan niitä jämäköitä naisia, jotka olivat valmiit jättämään keskoset kuolemaan että saavat lisää palkaa? Uhottiin että mennään vaikka Norjaan, ja hoitaja saa aina töitä tässä maassa! Sitten samat naiset ei edes uskalla sanoa mitään vaikka työnantajat tekevät räikeitä laittomuuksia toistuvasti! Väännän rautalangasta: olkaa yhteydessä luottamusmieheen tai liittoon. Teitä kyykytetään tasan tarkkaan niin kauan kun annatte sen tapahtua.
Alkuperäinen kirjoittaja Sh:Eikös hoitajat olleetkaan niitä jämäköitä naisia, jotka olivat valmiit jättämään keskoset kuolemaan että saavat lisää palkaa? Uhottiin että mennään vaikka Norjaan, ja hoitaja saa aina töitä tässä maassa! Sitten samat naiset ei edes uskalla sanoa mitään vaikka työnantajat tekevät räikeitä laittomuuksia toistuvasti! Väännän rautalangasta: olkaa yhteydessä luottamusmieheen tai liittoon. Teitä kyykytetään tasan tarkkaan niin kauan kun annatte sen tapahtua.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Sh:Eikös hoitajat olleetkaan niitä jämäköitä naisia, jotka olivat valmiit jättämään keskoset kuolemaan että saavat lisää palkaa? Uhottiin että mennään vaikka Norjaan, ja hoitaja saa aina töitä tässä maassa! Sitten samat naiset ei edes uskalla sanoa mitään vaikka työnantajat tekevät räikeitä laittomuuksia toistuvasti! Väännän rautalangasta: olkaa yhteydessä luottamusmieheen tai liittoon. Teitä kyykytetään tasan tarkkaan niin kauan kun annatte sen tapahtua.
Mä en itse ole mikään sairaanhoitaja enkä lähihoitaja enkä mikään muukaan hoitaja enkä kuulu liittoonkaan. Ja pienellä paikkakunnalla ei kannata tehdä mitään oikeusjuttua, koska sitten ei ainakaan saa mistään töitä =(