Työnhaku ketuttaa,valitusta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Leuka maassa kohti uusia vastoinkäymisiä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
L

Leuka maassa kohti uusia vastoinkäymisiä

Vieras
Mua ottaa niin päähän. Olin haastattelussa 50% sijaisuuteen yhdessä työpaikassa. Haastattelu meni mielestäni kohtalaisesti, olin asiallinen, rehellinen ja omaitseni. Mielestäni olen ehkä vähän ylipätevä työhön kun on kyseessä tuollainen puolikas sijaisuus, mutta lasten vuoksi tuollainen työaika järjestely olisi ollut täydellinen. Tänään sitten sain sähköpostia etten tullut tällä kertaa valituksi. Mua jurppii niin paljon. Mietin et mikä siinä valitussa sitten oli parempaa kuin minussa.. murrrrr. "Hauskaahan" tässä oli että viime yönä näin sellaisen unen missä oli tämä työhaastattelu, siinä oli muita haastateltavia ja sitten kun valinta kerrottiin meille niin paikan sai joku hihhuli joka toisti Jeesus-juttujaan jatkuvasti. En ole ennen uskonut enneuniin, mutta nyt tästä lähtien uskon. Kiitos kun sain purkautua.

mietin et olinkohan sitten liian rehellinen. Ens kerralla kerron sitten mitä ne haastatteliat haluaa kuulla. Pitänee opetella mielistelemään. Tuota soittamista mietin.. Täytyy harkita.