työnhakemisesta..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja keppälerttu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

keppälerttu

Tunnettu jäsen
02.08.2005
18 153
53
48
oikeesti, mulla palaa käämit työnhakuun ennen ku ehdin edes työttömäksi asti :kieh:

hittojako noita hakemuksia lähettää, ku ei mitään vastausta saa, suurimmasta osasta paikkoja..on se tietysti ymmärrettävää et jos hakemuksia on paljon, niin menee aikaa sitten kaikille vastata jotain, mut kun nykyään lähes joka paikkaan se hakemus pistetään sähköpostilla, niin eikö joku nyt vois kirjoittaa jonkun "valitettavasti emme nyt tarvitse juuri sinua" viestin ja lähettäis sen sit niille ketä ei oteta..

*menee lähettämään taas muutaman hakemuksen* :headwall:

Tuttu tunne.. :/

..mutta kun olin lähetellyt kymmeniä hakemuksia mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, ni yhtäkkiä se tärppäsikin! Tänään meen ekaa päivää ja jännittää kovasti.. :)

Alkuperäinen kirjoittaja siperia:
Tuttu tunne.. :/

..mutta kun olin lähetellyt kymmeniä hakemuksia mitä ihmeellisimpiin paikkoihin, ni yhtäkkiä se tärppäsikin! Tänään meen ekaa päivää ja jännittää kovasti.. :)

:D :flower: :flower:

mä oon vielä tässä vaiheessa, et olen reilun kk hoitovapaalla, niin olen hakenut vähän vielä valikoiden noita töitä, olenkohan 15 työhakemusta pistänyt 6kk aikana menemään, nyt pitää aloittaa tuo "haen kaikkeen mihin vain keksin" työnhaku :D ehkä se tästä..

Siitä hakemuksesta ei kannata "kuultaa", että haette kaikkea mahdollista. Antakaa ymmärtää, että olette aidosti kiinnostuneita juuri "siitä" tehtävästä ja haluatte jatkaa alalla edes hieman pidenmpään...

Kukaan rekryoija ei jaksa kiinnostua tusinahakemuksesta, jos siitä ei saa irti oikeita asioita, esim hakijan tiedot eivät millään linkkaudu haettavaan tehtävään.

Yhteistyössä