T
työhullu
Vieras
Olen 22-vuotias yhden lapsen äiti, ja minusta tuntuu että olen työnarkomaani...tai ainakin mieheni on sitä mieltä. Ja taidan itsekin olla!
Teen aamu sekä iltavuoro työtä, ja työtahti on kova!
Välillä olen niin stressaantunut että itku tulee illalla kun pitäis työn jälkeen jaksaa hoitaa kotityöt,poikaa ja koiraa...
Mitä muita oireita vois liittyä työnarkomaniin? Vai mikä mua vaivaa?
En oikein vielä uskalla puhua työterveyslääkärin kanssa, ja vielä vähemmän pomon kanssa... jos meen pomon kanssa puhumaan niin pelkään että hän pitää mua huonona työntekijänä, tai jotain...
Olen tällä viikolla tehnyt joka päivä 12tunnin työpäiviä, ja mä en jotenki pysty lopettamaan työntekoa, ja mietin/puhun työasioita myös vapaa aikana...
ja onko se vakavaa jos on työnarkomaani?
Teen aamu sekä iltavuoro työtä, ja työtahti on kova!
Välillä olen niin stressaantunut että itku tulee illalla kun pitäis työn jälkeen jaksaa hoitaa kotityöt,poikaa ja koiraa...
Mitä muita oireita vois liittyä työnarkomaniin? Vai mikä mua vaivaa?
En oikein vielä uskalla puhua työterveyslääkärin kanssa, ja vielä vähemmän pomon kanssa... jos meen pomon kanssa puhumaan niin pelkään että hän pitää mua huonona työntekijänä, tai jotain...
Olen tällä viikolla tehnyt joka päivä 12tunnin työpäiviä, ja mä en jotenki pysty lopettamaan työntekoa, ja mietin/puhun työasioita myös vapaa aikana...
ja onko se vakavaa jos on työnarkomaani?