työmarkkinatuki

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
minulle tuli päätös päivärähasta, puolison tulot vaikuttavat päivärahan määrää. Tulot laskettiin puolen vuoden mukaan ja sen laskelman mukaan kuukausi tulot ovat suuret kun tuloissa on alkukevään ylityötunteja.
Voiko tuohon päätökseen saada muutosta että tuloina huomioitaisiin vain nykyinen kuukausi palkka. Ylitöitä ei tällä hetkellä ole. Onko kukaan valittanut noista päätöksistä?

tietenkin valitetaan päätöksestä jos se on väärä! työmarkkinatuki maksetaan aina tietyltä ajalta ja jos sillä ajalla ei puolisolla ole ollut ylimääräisiä tuloja niin silloin niiden ei kuulu vaikuttaa.

Miten minä sen valituksen muotoilen. Olen työvoimakoulutuksessa joka jatkuu taas syksyllä. Eli koulutuksen aikana puolison tulot ei vaikuta saamaani tukeen. Puolisolla on siis ollut viimeksi ylitöitä silloin kun itse olen ollut koulutuksessa

[QUOTE="vieras";24102987]Miten minä sen valituksen muotoilen. Olen työvoimakoulutuksessa joka jatkuu taas syksyllä. Eli koulutuksen aikana puolison tulot ei vaikuta saamaani tukeen. Puolisolla on siis ollut viimeksi ylitöitä silloin kun itse olen ollut koulutuksessa[/QUOTE]

no meet sinne kelan toimistoon papereiden kanssa ja selität asian suullisesti :) niin se on aina helpointa ja järkevintä tehdä, asiat tulee todennäköisimmin kerralla ja nopeasti selväksi toisin kuin kirjeenvaihdossa.

Yhteistyössä