Työkkäristä tuli joku ehdotus että pitäis hakea johonki työpaikkaan, kysymyksiä..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa hmm
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

jaa hmm

Vieras
Onko tuo nyt sellainen juttu että jos ei hae tulee karenssi? Vai onko tää vaan ehdotus? Missään ei lue että olis esim työhön osoitus... Lukee vaan että mun koulutuksella olisin sopiva tähän tehtävään.

Mutta se mikä mua ärsyttää tässä että lukee vaan..
Tehtävä: Myyjä(kauppa)

Mutta mikä kauppa??? Se olis aika olennainen tieto mun mielestä...
Pitänee soittaa sitte tuolle tyypille ja kysellä.. vai onko se typerää soittaa ja kysyä mikä kauppa kyseessaä ja millaiset on mahdolliset työajat?

Ja palkka olis tessin mukainen mutta mitähän se mahtaa olla jos ei oo esim kokemusta kassan käytöstä?

[QUOTE="vieras";28162856]Jos kerran ois kiva saada töitä niin miksi edes kysyt onko sitä pakko hakea?[/QUOTE]

Kunhan kysyin vain kysyin mielenkiinnosta että onko tää nyt sellainen juttu. Koska en ole aikaisemmin ollut työtön eikä ole aikaisemmin tullut mitään tällaisia.

[QUOTE="vieras";28162940]Työhönosoitukseen pitää reagoida. Muut voi työntää hellan uuniin tai jos ei ole niin ihan vaan revit.

terv: pitkäaikaistyötön[/QUOTE]

Kaipaan vinkkejä miten onnistuu olemaan pitkäaikaistyötön.

Alkuperäinen kirjoittaja haluan pitkäaikaistyöttömäksi;28163000:
Kaipaan vinkkejä miten onnistuu olemaan pitkäaikaistyötön.
Mä en oikeen osaa sanoa. Kyllä ne välillä hätistelee töihin ja olen ollukin joskus parin vuoden pätkiä.

Pisin aika on 11 vuotta valtion palveluksessa, mutta siitä on aikaa - kauan.

Mä olen kehittäny tästä oikeen taidetta. Tuolla vähän ihmiset mulle siitä kilahtelikin
grin-smiley-emoticon.gif

http://kaksplus.fi/keskustelu/pluss...ikki-neuvot-otetaan-kiitollisuudella-vastaan/

[QUOTE="kkk";28163110]Autottomuus tai kulkuyhteyksien puuttuminen ei ole syy kieltäytyä töistä.[/QUOTE]
Sitähän voi olla haastattelussa flegmaattinen ja muutenkin ryhditön. Voi myös sanoa, että "Njääh...emmä tiiä.. Mullo mitään autookaan.." :cool:

Alkuperäinen kirjoittaja se pitkäaikaistyötön;28163257:
Sitähän voi olla haastattelussa flegmaattinen ja muutenkin ryhditön. Voi myös sanoa, että "Njääh...emmä tiiä.. Mullo mitään autookaan.." :cool:

Ja mulla riittää kun sanon, että sain viimeisestä työpaikasta potkut varkauksien takia. Ei ole tarttenut kohta neljään vuoteen olla töissä ja sopii mulle vallan hyvin kun ei tartte olla kusipäiden kanssa töissä. Rahasta meillä ei ole pulaa kun miehellä isot ansiotulot ja sen lisäksi isot pääomatulot.

[QUOTE="kkk";28163110]Autottomuus tai kulkuyhteyksien puuttuminen ei ole syy kieltäytyä töistä.[/QUOTE]

ei olekaan. Mutta mulle ei oo vielä kertaakaan tarjottu mitään töitä. Ainoastaan työharjoittelua johon olen kyllä aina osallistunut.

Alkuperäinen kirjoittaja se pitkäaikaistyötön;28163257:

Joillakin valtion palveluksessa olleilla tuo on aivan luontainen olotapa, mitä ehdotat. 11 vuoden jälkeen valtiolla tuo on vähintäänkin tarttünut. On totta, että tuon historian jälkeen on takuulla pitkäaikaistyötön ja siihen ei tarvitse edes mitään erityisiä lahjoja. En usko, että olet tuosta mitään erityistä taidetta kehittänyt.

Olet vain tavanomainen luuseri, joka on joutunut valtion hommiin niinä aikoina, kun sinne pääsi kuka vaan ja sitten sinut ensimmäisenä ulos potkittiin, kun alettiin työnteon näyttelemistä vaatia.

Alkuperäinen kirjoittaja ahkera ja työssä;28166389:
Joillakin valtion palveluksessa olleilla tuo on aivan luontainen olotapa, mitä ehdotat. 11 vuoden jälkeen valtiolla tuo on vähintäänkin tarttünut. On totta, että tuon historian jälkeen on takuulla pitkäaikaistyötön ja siihen ei tarvitse edes mitään erityisiä lahjoja. En usko, että olet tuosta mitään erityistä taidetta kehittänyt.

Olet vain tavanomainen luuseri, joka on joutunut valtion hommiin niinä aikoina, kun sinne pääsi kuka vaan ja sitten sinut ensimmäisenä ulos potkittiin, kun alettiin työnteon näyttelemistä vaatia.
No yliopisto nyt oli aika mukavakin työpaikka, eikä minua pois potkittu.
Taidetta tosiaan teen nykyään ;)

Alkuperäinen kirjoittaja haluan pitkäaikaistyöttömäksi;28168408:
Tämäpä sattui, minullahan on merkonomin koulutus 20 vuoden takaa, ei yhtään työkokemusta alalta ja maalle olen joka tapauksessa muuttamassa.:)

Toivottavasti ei pukkaa mitään työharjoittelua b:)d.
facebook-cute-giggle-smiley-emoticon.gif

kyllähän ne pukkaa sitten jonnekin kuntouttavaan työtoimintaan tms. tietyn ajan jälkeen jos ei ole saanut töitä. sinne on sitten pakko mennä eikä auta seli selit.

Yhteistyössä