Työkkärin pitäisi ottaa muhun yhteyttä 17.11 mennessä, soittavatko he vai tuleeko viestiä sähköiseen palveluun?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön työnhakija

Vieras
Ilmoittauduin työttömäksi netin kautta koska täällä ei ole työkkärin toimistoa ja netin kautta onnistuu niin kätevästi. Nyt siellä lukee, että muhun otetaan yhteyttä 17.11 mennessä ja yhteydenotto odottaa käsittelyä.

Tällainen on uutta mulle ja mietin, että miten ottavat muhun yhteyttä eli soittavatko vai tuleeko viesti tuonne nettiin omiin tietoihin? Aika viime tippaan jää yhteydenotto kun 17. päivä on maanantaina eikä sieltä ole kuulunut mitään.

Toinen asia mitä mietin oli, että olenko väärässä vai oliko niin, että työttömällä työnhakijalla ei voi olla toiminimeä koska se vie oikeuden työttömyysrahaan? Mulla ei ole sellaista, mutta ei taida nyt kannattaa ottaakaan sellaista jos menee oikeus työttömyysetuuteen?

He soittavat sinulle maanantaina alkukartoitusta varten. Toiminimen kohtalo ratkaistaan tapauskohtaisesti, että onko pää- vai sivutoiminen yrittäjä. Sivutoimisena saa soviteltua päivärahaa.

Sieltä soitettiin juuri äsken. :D Työnhaku on nyt voimassa helmikuun puoleen väliin asti ja jos ei siihen mennessä ole löytynyt töitä niin sitten pitää mennä käymään työkkärissä.

[QUOTE="a p";30429489]up[/QUOTE]

Sieltä soittaa maanantaina ilkeä työkkarin henkilö joka tarjoaa sulle kaikenmaailman paskahommia orjapalkalla tai ilmaisella työharjoittelulla ja kuntouttavalla työtoiminnalla ja ne tarjoaa myös kursseja joihin on pakko mennä tai paukahtaa 3 kuukauden karenssi.

[QUOTE="tietäjä";30429599]Sieltä soittaa maanantaina ilkeä työkkarin henkilö joka tarjoaa sulle kaikenmaailman paskahommia orjapalkalla tai ilmaisella työharjoittelulla ja kuntouttavalla työtoiminnalla ja ne tarjoaa myös kursseja joihin on pakko mennä tai paukahtaa 3 kuukauden karenssi.[/QUOTE]

Kannattaisiko lukea mun äskeinen viesti ennen kuin kirjoittaa jotakin tällaista muka hauskaa ilkeilyä. :D

[QUOTE="a p";30429604]Kannattaisiko lukea mun äskeinen viesti ennen kuin kirjoittaa jotakin tällaista muka hauskaa ilkeilyä. :D[/QUOTE]

Tuo on ihan tosi juttu, ne tarjoaa näitä mitä äsken mainitsin sitten helmikuussa jos et ole työllistynyt. Niiden tehtävä on kaunistella työttömyystilastoja laitamalla ihmisiä kursseille ja ilmaistyöhön 9 euron päiväpalkalla.

Yhteistyössä