Työkkäriasiaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
Musta piti tehdä lausunto toissapäivänä, mutta ei ole tehty. Asia jota selvitellään on sekava työn päättyminen työnantajan puolelta, josta meillä on eriävät näkemykset...mikähän tässä nyt mahtaa mättää, ettei ole saatu lausuntoa tehtyä? Muilla kokemuksia venähtäneistä "selvittelyistä"? Ottaisin mielelläni jo sen perhanan karenssin, kun se tulee kuitenkin. Tuskinpa mun näkökulmaa asiaan katsotaan yhtään kuitenkaan..korkeintaan syyttävät "väärästä" ilmosta :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
joskus ovat unohtaneet tehdä mulle. sitten voi olla että joutuvat odottamaan että pitävät jonkun kokouksen asian tiimoilta

Juu, siis niillä nimenomaan oli se kokous keskiviikkona missä piti tehdä lausunto. Laittaakohan ne karenssin takautuvasti vai voiko seurata jotain "pahempaakin"? Papereiden saaminen työnantajalta kesti huikeat 2kk nimittäin! Koko ajan olin oikeutettu tm-tukeen pienen palkan ja työajan (0-6H/pv) takia, jota sitten sain kun työaika oli 0 tuntia..paitsi että mut oli irtisanottu, kun olin kipeenä. Ja sen laitoin myös selvitykseen, mutta työnantajan mielestä asia oli toisin...

Yhteistyössä