Työkkäri pyysi ottamaan yhteyttä, työnantaja ei vastaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Apua, onko kenelläkään kokemusta tälläisestä. Työkkäristä tuli lappu, että ota yhteyttä työnantajaan (yksityinen) X päivään mennessä. No tämä työnantaja ei vastaa puheluihini lainkaan! Eli riittääkö, kun olen sentään yrittänyt? Jäähän minulla puhelimeen se, että näkyy että on soitettu numeroon? Oon soittanut useamman kerran ja useampana päivänä ja ei vain vastaa. Ei kai kohtuuttomia voida vaatia? Sähköpostia ei ole ilmoitettu.

Yritä vielä kerran soittaa. ja laita ylös kaikki soittokerrat. Sitten laitat työkkäriin viestiä, että työnantajaan ei saa yhteyttä. Ei se sinun vikasi ole.

Joo niin täytyy tehdä, kiitos vinkistä! Tuntuu ihan hirveälle, että itse yrität ja muuta yhteystietoa ei ole niin sitten jos tulee vaikka karenssi siitä hyvästä etten vain tavoita henkilöä. Kuitenkin ihan inhimillisiin aikoihin kokeillut soittaa eikä milloinkaan keskellä yötä tms

pitääkö sun siellä netissä ruksaa rasti että oot hakennut paikkaa ilmotat siellä sähkösessä näi ntehneesi nii nse menee kuitattu puolelle ja homma jatkuu normaalisti.

Yhteistyössä