Työkaverien"salasuhde"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tämmöstä tällä kertaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tämmöstä tällä kertaa

Vieras
Elikkäs asiahan ei minulle tosiaankaan kuulu, mutta minun työkavereilla on"salasuhde",josta nainen on varsin avoimesti meille muille kertonu, siis että ovat työpaikalla kun muut ovat lähteneet harrastaneet seksiä jne..
Mutta tässä se mikä minun mieltä painaa on että minun tuttuni seurustelee tämän miehen kanssa ja asuvat jopa yhdessä..
Nämä asiat on tapahtunu vuoden sisällä ja minun on hyvin vaikea katsoa enää tätä tuttuani silmiin kun tulee juttelemaan kun tiedän tämän, en vaan uskalla kertoa työrauhan vuoksi kun sotahan siitä tulee..
Kaikki me muut työkaverit on hiljaa mielessämme toivoneet että loppuisi jo tuo kauhea p*ska, tämä minun tuttuni ei aavista yhtään mitään kun tämä minun naispuolinen työkaveriki on hälle aina tosi mukava ja ystävällinen.

Alkuperäinen kirjoittaja joo:
Mun pää ei kestäisi sitä että mun kaveri tiesi, muttei kertnut siitä.

Sepä.. samaa miettiny, mutta ensinnäkään uskoisiko se nainen minua kun on ihan rakastunu tuohon mieheen ja elämä pyörii vaan sen ympärillä..

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Sepä.. samaa miettiny, mutta ensinnäkään uskoisiko se nainen minua kun on ihan rakastunu tuohon mieheen ja elämä pyörii vaan sen ympärillä..

Uskoo tai ei, teit parhaasi.

Mulla oli vähän vastaava tilanne. Aloitin aikanaan uudessa työpaikassa, jossa oli myös hyvän opiskelukaverini mies töissä. En siis tuntenut tätä miestä muuten kuin sen, mitä pari kertaa olin ohimennen nähnyt. Työpaikan juhlissa kuitenkin näin tämän miehen avoimesti kuhertelevan jonkun naisen kanssa. Tunnelma tuntui olevan niin kiihkeä, että ei siinä kyllä työasioista puhuttu. Oli ihan hirveää, kun en tiennyt, pitäisikö kertoa kaverilleni vai olisiko syytä olla ihan hiljaa. Toisaalta se kaverin mies kyllä tiesi minun tietävän eli sekin häiritsi vielä lisää.

Mihin päädyit ja miksi? ^

Minä siis tuo opiskelukaverin miehen touhuja seurannut. En lopulta kertonut kaverilleni mitään ja se vaivaa toisinaan vieläkin. Toisaalta mieskin taisi kasvaa ja lopettaa touhut, koska ovat edelleenkin (8v myöhemmin) yhdessä ja kolmen pienen lapsen vanhempia. Mietin kuitenkin toisinaan, mitä jos olisin kertonut tiedoistani? Olisiko heidän liitto kaatunut. Vai tiesikö kaverini tilanteesta muutenkin?

Jos kyseessä on ystävä jonka mies pettää, niin luonnollisesti kertoisin. Tuttavalle en varmaan kertoisi. Siinäkin tapauksessa sanoisin suoraan näille työkavereille että kaikki muut ovat kyllästyneitä "tuohon kauheaan pa*kaan" ettekä enää halua tietää koko asiasta.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:

Uskoo tai ei, teit parhaasi.

tämä naispuolinen työkaveri on hieman korkeammassa asemassa kuin minä työpaikalla ja ollut monta vuotta pitempään talossa. Joten lyön pääni pölkylle jos kerron.. vaikea tilanne..

Yhteistyössä