J
ja minullahan ei ole suru?
Vieras
Työkaverini sure joutunut ottamaan töistä vapaatakin jotta saa surtua kun on niin paha olla 
Juttelin viikko sitten kun hän kävi töissä yhden päivän,
että mitä surua heillä on,
tyttöystävän mummo on kuolemassa.
Siis oikeasti? Siis tyttöystävän mummon takia?
Juu kyseinen mummu on nyt kuulemma saattohoidossa ja kohta työkaverini palaa töihin,kiitti kun olen hoitanut hänen sijaisuuuden,ja onneksi minulla ei vastaavaa surua ole.
Kovin vielä pahoitteli.
No ei siinä, oma (toinen) vanhemmistani kuoli (yllättäen,ei sairaus)
ja nyt oma mummoni on saattohoidossa,kuolee huomenna,ylihuomenna viikon kuukauden tai vuoden päästä (syöpä) joten ei tiedä,
niin arvatkaa miltä tuntuu kuunnella tuota työkaverin tilitystä :/
Ja kyllä,työkaverini tietää tilanteeni,sehän tässä kiukun aihe onkin,oman mummon ja oman vanhemman sureminen ei ole niin kamalaa kuin tyttöystävän mummon.
Koitin ottaa vapata jo yhdessä välin sillä oli aika rankkaa töissä (srk)
mutta en saanut kun työkaverilla on niin vaikea aika
Sen vaan sanon että suututtaa kun työkaverini nyt törkeästi tietäen että minä teen hänenkin työn käyttää tilannetta hyväksi.
En halua vähätellä kenenkään surua mutta nyt minulla on suoraan sanottuna kynnysmatto tunne
Juttelin viikko sitten kun hän kävi töissä yhden päivän,
että mitä surua heillä on,
tyttöystävän mummo on kuolemassa.
Siis oikeasti? Siis tyttöystävän mummon takia?
Juu kyseinen mummu on nyt kuulemma saattohoidossa ja kohta työkaverini palaa töihin,kiitti kun olen hoitanut hänen sijaisuuuden,ja onneksi minulla ei vastaavaa surua ole.
Kovin vielä pahoitteli.
No ei siinä, oma (toinen) vanhemmistani kuoli (yllättäen,ei sairaus)
ja nyt oma mummoni on saattohoidossa,kuolee huomenna,ylihuomenna viikon kuukauden tai vuoden päästä (syöpä) joten ei tiedä,
niin arvatkaa miltä tuntuu kuunnella tuota työkaverin tilitystä :/
Ja kyllä,työkaverini tietää tilanteeni,sehän tässä kiukun aihe onkin,oman mummon ja oman vanhemman sureminen ei ole niin kamalaa kuin tyttöystävän mummon.
Koitin ottaa vapata jo yhdessä välin sillä oli aika rankkaa töissä (srk)
mutta en saanut kun työkaverilla on niin vaikea aika
Sen vaan sanon että suututtaa kun työkaverini nyt törkeästi tietäen että minä teen hänenkin työn käyttää tilannetta hyväksi.
En halua vähätellä kenenkään surua mutta nyt minulla on suoraan sanottuna kynnysmatto tunne