A
ap
Vieras
Joop, kiitos asiaa kanssani pohtineille, tuli vähän paremmat fiilikset. Mukavaa päivää kaikille
!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja .:Itse vuoden työttömänä olleena voin kertoa, että töitä on haettu ja asioitani olen järjestellyt. Eräs kaverini on minulle louskuttanut, että: "Kyllä niitä töitä tekevälle löytyy" ja "Minä alkaisin vaikka siivoojaksi." Nytpäs kävi niin, että minä sain töitä ja kaverini jäi työttömäksi muutamia kuukausia sittenn. Hän makaa kotona eikä todellakaan hae niitä siivoojan töitä mistä niin uhosi. Ei minun työttömyysaikana uskonut ettei niitä töitä niin vain saa. Itsekin kävin useissa haastatteluissa ja lähetin lukuisia hakemuksia, mutta aina joku muu tuli valituksi. Nyt kun ystäväni on hakemuksiaan lähetellyt niin alkaa totuus valjeta, ettei niihin työpaikkoihin noin vain kävellä. Nyt sitten selittelee ja puolustelee minulle omaa työttömyyttään. Se on ihmisillä niin helppo huudella kun itse on töissä.
Alkuperäinen kirjoittaja Rötväles:Eihän sulla vielä hätää ole, vasta haastattelu edessä. Olet vähän vetelän ja haaveilevan oloinen niin ei ne voi karenssia laittaa jos sua ei huolita töihin. Minkäs sitä boheemille luonteelleen mahtaa :saint:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja .:Itse vuoden työttömänä olleena voin kertoa, että töitä on haettu ja asioitani olen järjestellyt. Eräs kaverini on minulle louskuttanut, että: "Kyllä niitä töitä tekevälle löytyy" ja "Minä alkaisin vaikka siivoojaksi." Nytpäs kävi niin, että minä sain töitä ja kaverini jäi työttömäksi muutamia kuukausia sittenn. Hän makaa kotona eikä todellakaan hae niitä siivoojan töitä mistä niin uhosi. Ei minun työttömyysaikana uskonut ettei niitä töitä niin vain saa. Itsekin kävin useissa haastatteluissa ja lähetin lukuisia hakemuksia, mutta aina joku muu tuli valituksi. Nyt kun ystäväni on hakemuksiaan lähetellyt niin alkaa totuus valjeta, ettei niihin työpaikkoihin noin vain kävellä. Nyt sitten selittelee ja puolustelee minulle omaa työttömyyttään. Se on ihmisillä niin helppo huudella kun itse on töissä.
Kai olet maininnut niistä siivoojan töistä ja hänen lupauksestaan![]()
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hei! Haastattelussa käyty ja tulos selviää parin päivän sisällä. Paria muutakin haastattelevat ja minulle ehdottivat pehmeää työn aloitusta osa-aikaisena. Jos tuo osa-aikaisuus toteutuu, jään kotihoidontuelle kokonaan ja heitän keikkaa. Aamulla huonosti nukutun yön jälkeen iski paniikki, nyt on ihan positiiviset fiilikset, työpaikka on varmasti mukava
. Nuo muut viritykset unohdan kokonaan, jos tämä natsaa. Että näin, kiviäkin kiinnostaa
...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hei! Haastattelussa käyty ja tulos selviää parin päivän sisällä. Paria muutakin haastattelevat ja minulle ehdottivat pehmeää työn aloitusta osa-aikaisena. Jos tuo osa-aikaisuus toteutuu, jään kotihoidontuelle kokonaan ja heitän keikkaa. Aamulla huonosti nukutun yön jälkeen iski paniikki, nyt on ihan positiiviset fiilikset, työpaikka on varmasti mukava
. Nuo muut viritykset unohdan kokonaan, jos tämä natsaa. Että näin, kiviäkin kiinnostaa
...
kiva kuulla että paremmat fiilikset tuon asian suhteen. toivotaan että nyt sitten asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.
niin kuin näet, asioilla on tapana järjestyä!
pidän peukkuja sulle!
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hei! Haastattelussa käyty ja tulos selviää parin päivän sisällä. Paria muutakin haastattelevat ja minulle ehdottivat pehmeää työn aloitusta osa-aikaisena. Jos tuo osa-aikaisuus toteutuu, jään kotihoidontuelle kokonaan ja heitän keikkaa. Aamulla huonosti nukutun yön jälkeen iski paniikki, nyt on ihan positiiviset fiilikset, työpaikka on varmasti mukava
...
kiva kuulla että paremmat fiilikset tuon asian suhteen. toivotaan että nyt sitten asiat järjestyvät toivomallasi tavalla.
pidän peukkuja sulle!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Hei! Haastattelussa käyty ja tulos selviää parin päivän sisällä. Paria muutakin haastattelevat ja minulle ehdottivat pehmeää työn aloitusta osa-aikaisena. Jos tuo osa-aikaisuus toteutuu, jään kotihoidontuelle kokonaan ja heitän keikkaa. Aamulla huonosti nukutun yön jälkeen iski paniikki, nyt on ihan positiiviset fiilikset, työpaikka on varmasti mukava
...
pidän peukkuja sulle!
Kiitos tosi paljon, ei ole helppoa lähteä työelämään neljän kotona vietetyn vuoden jälkeen. Mutta kuten sanoit, asioilla on tapana järjestyä.
Alkuperäinen kirjoittaja sama vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Kiitos tosi paljon, ei ole helppoa lähteä työelämään neljän kotona vietetyn vuoden jälkeen. Mutta kuten sanoit, asioilla on tapana järjestyä.
tiedän kokemuksesta millaisessa tilanteessa olet. itse lähdin noin 10 kotona vietetyn vuoden jälkeen.
nyt olen työttömänä itsekin ja toivon että jotakin löytyisi, mutta yritän luottaa että asiat järjestyvät myös täällä, kun olen itse aktiivinen ja positiivinen - tai yritän olla, aina se ei ole niin helppoa, mutta sun juttu antaa taas uskoa omaankin tilanteeseen!
Tsemppiä! Ainakin nuo työhön osoitukset osaavat tulla sitten täysin puun takaa. Varmasti löydät jotakin. Kiva jos tästä mun episodista oli jotain apua
, yllättäen täältäkin monesti löytää tsemppiä ja uskoa, vaikka joku välissä yrittää vähän mollatakin
. Hyvää jatkoa sinulle!
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinun on vaan otettava tarjottu työ! Neuvottelusi eivät ole jotaneet tulokseen ja jos sulla on varma työpaikka kesäksi, niin miten se pitää vielä varmistaa maaliskuussa? Taidat olla vaan työtä vieroksuva yksilö!
Joo mulle on ihan sama mitä minusta ajattelet, riittää kun itse tiedän miten asiani ovat.
No miksi täällä sitten kyselet, jos asiasi ovat kunnossa?
Kyselen ihan siksi, että saan kaltaisesi ihmiset näkemään punaista.
Alkuperäinen kirjoittaja toinen:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kyllä sinun on vaan otettava tarjottu työ! Neuvottelusi eivät ole jotaneet tulokseen ja jos sulla on varma työpaikka kesäksi, niin miten se pitää vielä varmistaa maaliskuussa? Taidat olla vaan työtä vieroksuva yksilö!
Joo mulle on ihan sama mitä minusta ajattelet, riittää kun itse tiedän miten asiani ovat.
No miksi täällä sitten kyselet, jos asiasi ovat kunnossa?
Kyselen ihan siksi, että saan kaltaisesi ihmiset näkemään punaista.
Ja saat muutkin. Kiva olla oikeasti vuorotöissä, lapset hoidossa monin järjestelyin ja sitten tuollaiset paukapäät loiseläjät kyselevät täällä tyhmiä