Työhakemus pitää laittaa sähköpostilla ja kaipaisin nyt siihen vähän apuja

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Työtön työnhakija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

Työtön työnhakija

Vieras
En ole ikinä laittanut työhakemusta sähköpostilla vaan olen laittanut paperihakemuksia tai sitten on ollut netissä lomakepohja millä hakea.

Eli laitanko siihen varsinaiseen viestiin sen hakemuksen vai laitanko liitteeksi hakemuksen ja cv:n?

Entäs sitten kun sähköpostiin pitää laittaa tietty sana työnantajan viitteeksi, että siitä tietää mitä työpaikkaa haen, niin laitanko se jo otsikkoon vai laitanko sen vasta viestiin?

Jonkun mielestä ehkä tyhmiä kysymyksiä, mutta mulle nämä ovat uusia asioita. Kiitos jos joku osaa vastata asiallisesti.

Ehdottomasti liitteenä sekä hakemus ja CV. Vielä parempi jos mahdollista saada tiedostomuodoksi PDF.

Laitat sen työnantajan viitteen jo otsikkoon, näin kun työnantaja avaa sähköpostin näkee hän ilman viestin avaamista jo, mistä on kyse.

Laita liitteenä hakemus ja CV, otsikkoon se työ mitä haet, ja tekstiin kirjoita että hakemus ja cv löytyy liitteenä, ja ystävällisin terveisin -- omat tiedot ja puhnumero.

No te kaksi vastasittekin hyvin ja noin olin kyllä vähän ajatellutkin, että asia pitää hoitaa mutta halusin vielä varmistaa täältä etten mokaa. Kiitos teille! :flower:

Yhteistyössä