Työt loppuivat ja mitä minä teen :)

Makaan sohvalla, syön sushit ja juustot ja juon viinia ;D. Oikein laiska tänään. Mieskin tulee pian hoitamaan lapsia niin en nousee sohvalta tänään mihinkään, katson vaan elokuvia, syön kuin possu ja otan pikku hilja juottavia, mies hoitaa lapsia, kun ei ollut kuukausi täällä :D. Rankka kuukausi itselläkin töissä ja vielä rankempi tiedossa, keräilen voimia. En muista milloin mä viimeksi noin laiska ollut tai oikein sohvalla kotona.
 
Spencer Hastings
Voishan tässä vetäistä seitinohuen ranskalaisen päiväkännin. Menis ylppärilukemisetkin sutjakammin.

Söin merilevää suoraan pussista, kun en jaksanut tehdä siitä sushia :D
 
Alkoholistit aloittavat juomisen aikaisin.
Olen joskus aloitanut 8lta aamulla :D, mutta se oli vain Meksikossa niin ja apua sinne kesällä pitäisi lähteä ja taas pakotetaan minua juomaan heidän tapaan ;D. Oikeasti ei se alko maistu enää niin paljon kuin joskus ennen tai ennen olin kova menemään ulos, nyt kyllästyin ja mielummin lähden baari rahoilla ulkomaaille, ravintoloissa kyllä täälläkin käyn ja melkein joka päivä, mutta syömässä salatteja, kun ei ihan kotiin vitsi ajaa töistä pois...
 
Kuten joku jo kommentoikin niin alkoholistit aloittaa aikaisin. Vastuuton äiti joka käyttää alkoholia lasten aikana kotona varsinkin jos on ainut aikuinen paikalla.
Anteeksi mutta ihan turhaan sä mua haukut vastuutomaksi ja on sinulla väärä tietoa edes, en ole yksin, lapsilla on hoitaja ja pian mies tulee hoitamaan lapsia/ jatkamaan. Mutta kyllä otan lastenkin kanssa mä ravintoloissakin lasi viinia ja jopa kaksi, olen yksin tai en. En ymmäärrä tätä suomalaista alko kultuuria, tuntu kun jos otat viinia niin olet alkoholisti heti, kai te varma tajuatte että jotkut ihmiset ottavat lasin tai kaksi ei se viinin ottaminen aina tarkoita pullo tai kaks tai enemmän...Täällä vain voivotellaan kun joku halua lasin juoda hyvän ruokan kanssa, mutta ne voivotelijat juuri ovat sellaisia jotka pilossa joka vkloppu kotona juovat ettei naapuri saa tietä.
 
Voishan tässä vetäistä seitinohuen ranskalaisen päiväkännin. Menis ylppärilukemisetkin sutjakammin.

Söin merilevää suoraan pussista, kun en jaksanut tehdä siitä sushia :D
Mä oikeasti tykkään juoda päivällä enemmän kun on aurinkoista :D, mutta myös joskus otan kun on liika paperi hommia konjakkia iltaisin, se on niin loistava lääke ja tuntu työt onnistuvat paremmin ja nukun hyvin ;D
 
Täällä vielä lisäys kun joku sanoi että vastuuton olen, niin olisi aika vaikea 4n lapsen kanssa makaa sohvalla vaan jos ei minkälaista hoitoa olisi ollut ;D, nälkäinen vauva olisi täällä varma rajahtanut huudosta koko talon. Mutta tänään on mun päivä ja itse en hoida lapsia tänään saa olla vastuuton, kun on toisia jotka sen tekevät ja hoitavat.
 
Huvittavaa miten mainostat sitä kuinka mies on pois kuukauden ja olet yksin lasten kanssa ja on rankkaa ja muuta paskaa. Seuraavassa lauseessa kuitenkin kerrot kuinka teillä on lastenhoitaja joka on vastuussa lapsista ja hoitaa ne.
 
Huvittavaa miten mainostat sitä kuinka mies on pois kuukauden ja olet yksin lasten kanssa ja on rankkaa ja muuta paskaa. Seuraavassa lauseessa kuitenkin kerrot kuinka teillä on lastenhoitaja joka on vastuussa lapsista ja hoitaa ne.
Ei meillä ole rankkaa ;D ja mies on kuukusi ja vällillä kuukausia ja useita vkoja pois täältä. Kyllä oli minullakin ,,huom,, töissä ollut rankkaa, liika töitä yhdellä ihmisellä joskus. Mutta kuitenkin hoidin kaikki hienosti. Miten mä voin käydä töissä jos meillä ei ole hoitoa lapsille? Kerrotko? Mä teen koko päiviä töitä, sanotaan niin että aamusta iltaan, niin luuletko tosissaan lapset täällä ovat muuten vaan ja hoitavat toinen toista tai miten se on niin vaikea ymmärtää että töissä voi olla rankkaa, mutta kun ei se koskee lapsia. Itse tänään niin poikki että en halua mihinkään lähteä, ei tehdä mitään, meillä valmista ruokaa ja kivat elokuvat :)
 
hehheh
Kuten joku jo kommentoikin niin alkoholistit aloittaa aikaisin. Vastuuton äiti joka käyttää alkoholia lasten aikana kotona varsinkin jos on ainut aikuinen paikalla.
Sä olet pelle! Vedä ittes hirteen muutenkin hippi.. polta sitä hamppua ja pane Ahmetin kanssa moskeijan edessä. Huuda että homoille oikeus tehdä lapsia ja että öljynporaus on saatanasta. Kerro vielä lähikulkijalle että vain ekologisten vaatteiden käyttö nussiessa ehkäisee ilmastosyöpää.
 
kuin unelma
Minä kattoisin itselleni jonkun kivan pikkumökin jostain... siihen riittää parikytä tonnia. Sitten menisin sinne viettämään aikaa. Vähän remppahommia olis toivottavasti, pihan laittoa, kalassa käymistä ja kyllä varmaan viiniä lipittäisin. En kovaan känniin, vaan pieneen sievään koko ajan. Sitten lämmittelisin saunaa, tekisin polttopuita ja grillailisin. Virittelisin toki myös tv-antennin katolle ja katsoisin edelleenkin salkkareita.
 
9mmm
se on siis ihan venäläinen pätkä ? saako tekstei mistään? täällä harvoin tulee mitään pätkiä siltä suunnalta ni ei näe millasia pätkiä siellä tehään:( ainoo tää ville haapasalo meitsi ottais sen jätkän asiantuntijaks venäjä suhteissa ehottomasti siis jos suostuis :)
 

Yhteistyössä