Työt ja lapsettomuushoidot

  • Viestiketjun aloittaja Ärrä
  • Ensimmäinen viesti
Ärrä
Oletteko kertoneet työpaikalla lapsettomuushoidoista. Tähän asti olen tehny keikkaa joten inseminaatiot on saanu vapaapäiville. Mut nyt Mulla alkais pitenpi sijaisuus ja keinohedelmöitysrumba, Kuinka työpaikalla pomo ja työkaverit suhtautuu jatkuviin poissaoloihin, mullakin menee hoidoissa melkeen koko päivä. kun se tapahtuu vielä eri paikkakunnalla. Ootteko kertoneet missä ootte???
:whistle:
 
elli777
mä en ole kertonut mitään, sanoin vaan olevani lääkärissä ja sain siis palkaa siltä ajalta, lapsettomuushoitojen ajaltahan ei palkkaa makseta, siis jos kerrot missä olet ollut, tietysti kun meillä nuo menevät työterveyden kautta niin ei tarvitse siksi työantajlle kertoa, pienemmissä firmoissa on sitten eri juttu
 
Päivi79
Mulla niin ihana työpaikka, että kannustavat meitä ongelmassamme ihan täysillä. Tietävät kaikki lääkkeet, hoidot ja muut. Kaikissa työpaikoissa ei ole näin ihanasti...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.06.2005 klo 17:04 Päivi79 kirjoitti:
Mulla niin ihana työpaikka, että kannustavat meitä ongelmassamme ihan täysillä. Tietävät kaikki lääkkeet, hoidot ja muut. Kaikissa työpaikoissa ei ole näin ihanasti...
Meillä myös näin. Pomo vielä itse kokenut tämän kaiken. Nyt me ollaan kyllä töissä viimeiset 6kk puhuttu vauvoista koska meille tulee vauva. On ollu ihanaa puhua työkavereiden kanssa ensin surut ja nyt ilot.
Mulla myös vuorotyö ja lääkärissä kävin vapaapäivinä tai vaihdoin vuoroa jonkun kanssa.
 

Yhteistyössä