työssäkäyvät pallomahat: Kuinka monet "työhousut" teillä on? Mitä teette työksenne?

  • Viestiketjun aloittaja tylsää
  • Ensimmäinen viesti
minä vaan
Ei mullakaan ole kuin kahdet mitä käytän, yhdet mammahousut ja yhdet farkut, joissa niin matala vyötärö että pystyn niitä vielä käyttämään. Näillä ajattelin pärjätä loppuajan, koska en näe järkeä ostaa enää uusia housujakaan muutaman hassun kuukauden takia.
 
mulla ei ole kun yhdet ainoat, sellaiset lyhyt lahkeiset, matala vyötäröiset, college housujen tapasta kangasta. Enkä aatellu enää ostaakkaan uusia kun vajaa 1kk jäljellä työelämää ennen lomaa. Ja niin, olen hoitajana. :)
 
Kun olin raskaana ja töissä,aiheutti "hieman" päänvaivaa työhousut mahan kanssa... Olen raksalla (pääasiassa laatotan) ja voitte kuvitella että tällä alalla ei mitään äitiys-raksahousuja ole...Piti vaan itse kikkailla niitten housujen kanssa, ensinnäkään vetskari ei loppuvaiheessa mennyt tietenkään edes kiinni, mulla oli sellanen jatkojuttu housuille (tarkotettu raskaanaoleville,ettei tarvis ostaa mammahousuja) joka tuli housun nappiin kiinni, tavallaan "lisänappi". Sit toinen ongelma oli että ne housut putosi koko ajan päältä, kokeilin kaikenmaailman henkseleitäkin mutta niiden kans oli hankala käydä vessassa ja nekin aina sinkoilivat irti housuista..

Oi että sitten taas kun kakkosta joskus tulevaisuudessa odotan niin sama housurumba edessä... :headwall:
 
rv30 mennään...
Yhdet kaverilta saadut henkkamaukan äitiysfarkut, jotka painavat alavatsaa niin ilkeästi etten juurikaan niitä pidä :(, yhdet suorat housut, mutta ne on vähän liian isot, joten en oo montaa kertaa pitänyt. Nykyisin yleisin vaatetus on äitiystrikoot kera jonkun löysän mekon tai tunikan + saappaat. Ne äitiysleggingsit on ihan mun lempparihousut, ei kiristä eikä purista yhtään :). Niin ja toimistotöissä olen...
 

Yhteistyössä