Työssäkäyvät, kertokaa päiväohjelmanne?

  • Viestiketjun aloittaja tuubi
  • Ensimmäinen viesti
6.15 herätään miehen kanssa aamukahville ja katsomaan aamu-tv:stä uutiset.

6.35 mies lähtee töihin ja minä mene suihkuun.

7.15 herätän lapsen ja lastenohjelmia katsellessa autan häntä pukemaan. Aamiaisen lapsi syö päiväkodissa.

7.50 olemme päiväkodilla ja 10 minuutin kuluttua minä olen töissä.

15.30 pääsen töistä, samoin mieheni. Jos minulla ei ole asioita hoidettavana, haen lapsen. Jos on, mies hakee.

Kotiin tultuani laitan ruoan. Se on yleensä pöydässä kello 16.45. Tämän jälkeen katson kauniit ja rohkeat :D ja sen jälkeen siivoan ruokailun jäljet.

Päivästä riippuen illlalla teemme eri asioita; menemme vierailulle tai meille tulee joku. Käymme uudelleen asioilla, kirjastossa tms. Tai sitten minä menen takaisin töihin klo 18-20.30 (opetan työväenopistolla kahdesti viikossa).

Lapsi menee nukkumaan klo 20.30, jonka jälkeen mieheni kanssa katsomme telkkaria tms. Itse menemme nukkumaan 22.00-23.00.
 
vieras
Koetteko, että ehditte olemaan lasten kanssa riittävästi työ- ja hoitopäivän jälkeen? Mistä asioista tingitte? Entä mistä ehdottomasti ette? Kuinka nopeasti arki tasoittuu vai tasoittuuko?

Itse olen palaamassa työelämään ja lasten hoitoon vienti tuntuu hirmuiselta... Joten mukava lukea tälläisiä aikatauluja, koska se tulee olemaan meidänkin arkea ihan pian.
 

Yhteistyössä