Työpari

Vedin hänet kädestä makuuhuoneeseeni.

- Nyt voit riisua minut.
Tuomas meni taakseni ja avasi rintaliivien hakaset ja laski olkaimet. Rintaliivit putosivat lattialle. Hän ei kuitenkaan alkanut hyväillä rintojani, vaan pysyi takanani. Sitten tunsin kädet lanteillani. Hän riisui minulta pikkuhousut. Sitten tunsin kevyen kosketuksen pepullani. Hän hyväili lantioni kaaria. Annoin hänen jatkaa peppuni hyväilyä hetken, kunnes käännyin ympäri.


Annoin hänelle suukon. Sitten hän uskaltautui koskettelemaan rintojani.
Hän hyväili niitä käsillään.
- Ovatko ne mieleiset.
- Ne ovat tosi kauniit.
- Voit antaa niille suukkoja.

Tuomas suuteli rintojani, kunnes hän myös imi niitä. Sitä hän jatkoi, kunnes kyykistyn hänen eteensä.


Otin kalun varovasti käteeni. Esinahka oli jo taakse vedettynä pesun yhteydessä. Nuolaisin ensin kalun päätä, kunnes upotin sen suuhuni.
Tein muutaman edestakaisen upotuksen ja hivelin samalla kivespussien alapintaa kädelläni. Sillä tuntui olevan välitön vaikutus. Hän purkautui syvään huokaisten suuhuni. Olin elämässäni vain kerran nielaissut spermaa, nyt tein sen toisen kerran. Jotenkin vain tuntui siltä, että se oli nyt sopivaa.


Nousin ylös ja suutelin Tuomasta.
- Tuo oli vasta alkusoitto. Nyt aloitetaan opetus. Hyväile minua kädelläsi ja anna suukkoja ympäri vartaloani.
Seisoimme edelleen lattialla ja hän aloitti rinnoistani. Hellästi hän suuteli rintojani ja hyväili niitä käsillään. Nautin suunnattomasti toisen ihmisen ihosta ihollani niin pitkän ajan jälkeen. Halusin vain hyväilyn jatkuvan. En halunnut mitään kiihkeää, päällekäyvää lähestymistä, vaan juuri siten, kuin Tuomas sen tekikin.


Hän jatkoi navalleni, muttei mennyt siitä alemmas vielä, vaan siirtyi takapuolelleni. Hän antoi suukkoja pakaroilleni. Se tuntui niin ihanalta ja läheiseltä. Pyysin häntä jatkamaan sitä. Ajattelin, että minulla on rakastaja, joka tekee kaikki pyytämäni, toiveideni mukaan. Se oli hyvä lähestymistapa uudelleen seksiin. Sitten hän siirtyi etupuolelleni ja jatkoi navasta alaspäin ja siitä reisille. Hetken kuluttua hän oli häpykarvoituksellani ja suuteli sitä. Hän siveli kädellään reisiäni ja oli nostamassa kättään jalkoväliini.


- Mennään sänkyyn, niin pääset tutkimaan sitä lähemmin.
Huomasin Tuomaksen kalun olevan taas aivan pystyssä, joten hän oli valmis mihin tahansa. Minustakin tuntui, että olin valmis, mutta toivoin vielä hänen hyväilyään. Levitin jalkani. Hän laittoi kätensä reidelleni ja liikutti sitä kohti pimpsaani. Huomasin hänen jännittävän. Sitten sormet tulivat häpyhuulilleni ja arasti koskettelivat niitä. Hän ei työntänyt sormeaan vielä sisään, vaan liikutteli sormiaan siinä huulilla. Hän löysi viimein klitorikseni ja näytti tunnistavan löydöksensä, koska keskittyi nyt siihen. Hetken kuluttua hän ymmärsi miten sitä pitää hyväillä.
- Noin, se tuntuu oikein hyvälle. Hyväile vaan siitä.


Tuomas hyväili ja aloin huokailla, jonka hän huomasi. Hänen ilmeensä muuttui varmemmaksi, kun hän huomasi pystyvänsä tekemään minulle hyvää. Annoin hänen vain jatkaa, en kuitenkaan loppuun asti.
- Voit laittaa… sormesi sinne sisään.
Tuomas työnsi sormensa hitaasti huulieni välistä sisääni. Tunsin, miten sormi liukui helposti sisääni. Hän liikutteli sitä hetken edes takaisin. Hänen ilmeensä oli näkemisen arvoinen.
- Nyt sinä voit panna tämän sinne sisään, sanoin ottaen häntä kalusta kiinni.


Hän nousi päälleni ja hieman epäröi asetellessaan kalua oikeaan paikkaan. Se kuitenkin onnistui ensi yrittämällä ja kalu liukui pimpsaani. Täytyy sanoa, että olin jo melkein unohtanut miltä rakastelu voi tuntua, kun ei ole mitään painolastia. Tuomas näytti niin onnelliselta päästyään vihdoinkin työntymään ihailemansa naisen sisään. Minä taas tunsin onnea siitä, että sain olla Tuomaksen ensimmäinen, ja opettaa häntä tässä tärkeässä asiassa.
Hän teki rauhallista liikettä. Olin mielissäni, ettei hän tullut kuin pikajuna, joka sekin olisi ollut mahdollista, kun ajattelee hänen kokemattomuuttaan. Tuomas oli luonteeltaan rauhallinen ja se näkyi tässäkin.
- Voi miten ihanalta se tuntuu. Sinä osaat jo.
Tuomaksen ilme muuttui. Hän hymyili ja näytti entistä varmemmalta. Hänestäkin varmasi tuntui siltä, että hän on mies.


Hiljalleen vauhti kiihtyi ja minä keskityin pelkästään omaan nautintooni. Tyhjensin päästäni kaikki muut ajatukset. Tuomaksen vauhti oli jo pikajuna luokkaa ja minä aloin lähestyä huippuani. Huokailin niin kiihkeästi, että Tuomas sai valtavan orgasmin, joka kuului. Hän kuitenkin jakoi vielä, jolloin minäkin pääsi huipulle ja suorastaan huusin nautinnosta. En pystynyt hetkeen puhumaan, mutta viimein hengitykseni tasaantui.
- Oli aivan ihanaa. Mutta vaikka osasitkin tosi hyvin, voin taata, että oppitunnit jatkuvat.
- Yritän olla oikein hyvä oppilas. Olen tosi onnellinen, että sinä opetat minua. En voisi kuvitella mitään parempaa, kun äskeinen.
Tuomas on tosiaan melko puhelias nykyään.


Ja oppitunnit jatkuivat noin viikon välein. Minä opetin hänet sellaiseksi, kuin minä halusin miehen naiselle olevan, ennen kaikkea hellän. Se, että hän yleensä imuroi, kun oli luonani, ei johtunut minusta, vaan hän itse sitä kerran ehdotti auttaakseen ja siitä tuli tapa.
Sain järjestettyä lastenhoidon melko kivuttomasti, eivätkä tapaamisemme yleensä olleet kovin pitkiä. Sovimme Tuomaksen kanssa, ettei työpaikalla millään tavalla paljastettaisi läheistä suhdettamme.

...jatkuu
 

Yhteistyössä