aaapeeee
Mitä veisin, kiun lopetan juhannuksena? Ei mitään kallista, porukkaa on noin 35 paikalla.
Leivonnaisethan voi siirtää töissä johonkin toiseen astiaan. Esim. loput kakusta normaalille ruokalautaselle, jotta vuoan saa mukaan. Mutta jäätelö on myös toimiva vaihtoehto ja sopii kaikille.Vuokia en voi jättää (en saa takaisin) ja tosiaan, jotain mitä voin kuljettaa julkisilla ensin päiväkotiin (kun vien lapset) ja sitten bussiin.
Olisiko ok jos haen ruokiksella pari litraa jäätelöä? Laktoositonta, kun porukassa on sellaisia.
Pari litraa jäätelöä 35 ihmiselle? Saavat kyllä ison palan...Vuokia en voi jättää (en saa takaisin) ja tosiaan, jotain mitä voin kuljettaa julkisilla ensin päiväkotiin (kun vien lapset) ja sitten bussiin.
Olisiko ok jos haen ruokiksella pari litraa jäätelöä? Laktoositonta, kun porukassa on sellaisia.
Kyllä niitä kakkujakin saa olla 3-4 ainakin, jos meinaa että kaikki saa ison palan.Pari litraa jäätelöä 35 ihmiselle? Saavat kyllä ison palan...
No slicejä tietty, kuka hullu ny kaikille omaa pizzaa ostaa Erilaisia pizzoja muutama, jos ei kelpaa ni olkoot syömättä.35 hengelle? Siis jokaiselle pitsan vai pari pitsaa, josta slicejä? meinaan ei oo mitenkään varaa tilata 35 pitsaa tai edes 5 pitsaa.
Epäilen ettei mulla ne ole enää sen näköisiä töissä, että niitä voisi tarjota yhtään kellekään.Kyllä piirakoiden yms. kuljetus onnistuu linkas jos se onnistuu kerran pyörälläki. Mä oon leikannu uunipellillä tehdyn piirakan sopivan kokoosin paloohin ja yhden osan laitoon teflonuunivuokaan ja siihen vuuan päälle muovinen leikkuulauta jonka päällä oli peitettynä loppu piirakasta. Nuo sitte päällekkäin muovipussiin niin hyvin onnistui kuljettaa pyöränsarves.