jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
niin olen minäkin, mutta työskentelen korkeissa olosuhteissaAlkuperäinen kirjoittaja uu:ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
Nosturikuski?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:niin olen minäkin, mutta työskentelen korkeissa olosuhteissaAlkuperäinen kirjoittaja uu:ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
taisi olla vaikea arvataAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Nosturikuski?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:niin olen minäkin, mutta työskentelen korkeissa olosuhteissaAlkuperäinen kirjoittaja uu:ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
niin olisin minäkin veikannut..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:taisi olla vaikea arvataAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Nosturikuski?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:niin olen minäkin, mutta työskentelen korkeissa olosuhteissaAlkuperäinen kirjoittaja uu:ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe
Mä haluan kanssa! Tommosessa hommassa on varmaan liksakin ihan kohdallaan!Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:taisi olla vaikea arvataAlkuperäinen kirjoittaja LoruLiisa:Nosturikuski?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:niin olen minäkin, mutta työskentelen korkeissa olosuhteissaAlkuperäinen kirjoittaja uu:ok. mun mies on kans siel, mut ihan duunarina..Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:kuulun hyvin pieneen ammattikuntaan sanotaan,että korkeassa asemassaAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:mitä sää siel niinku teet?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:jepAlkuperäinen kirjoittaja uteliasuuno:misäs telakalla? pernossa?Alkuperäinen kirjoittaja jassåå:Stx Europe