Työmatkasi pituus ja siihen menevä aika?

• Viestiketjun aloittaja töihin
  • Ensimmäinen viesti
6km...kuljen autolla, koska pitää muksu kuskata tarhaan, jolloin siihen tulee jokunen kilsa lisää... AIkaa menee aamuisin puol tuntia tarhapysähdyksen takia...iltapäivällä saattaa vierähtää tuntikin..riippuen turistien määrästä ja siitä, et aukeeko silta vai ei...veneilijät perkule! :D

Viis kilometriä. Oon kulkenu paikallisjunalla ja itse matka kestää 7 min mut kun otta huomioon miten pitkään mä odotan junaa työvuoron jälkeen ennen kun juna tulee niin matkaan menee n. 40 min.

Oon jo vuoden miettiny et mun piäis kävellä toi matka alle tunnissa mut vasta viime viikolla pääsin alkuun.

52 km yhteen suuntaan, noin 40 minuuttia menee, nyt autolla, syksyllä ja talvella junalla. sillon menee noin 25 minuuttia junalla, siihen sitte kävelyt päälle ja neitin vieminen hoitoon aamulla.

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
6km...kuljen autolla, koska pitää muksu kuskata tarhaan, jolloin siihen tulee jokunen kilsa lisää... AIkaa menee aamuisin puol tuntia tarhapysähdyksen takia...iltapäivällä saattaa vierähtää tuntikin..riippuen turistien määrästä ja siitä, et aukeeko silta vai ei...veneilijät perkule! :D
näinköhän jonotellaan saman sillan kupeessa :whistle:

Yhteistyössä