Työmatkalla

  • Viestiketjun aloittaja Anri78
  • Ensimmäinen viesti
Anri78
Olen nelikymppinen sairaanhoitaja ja käyn silloin tällöin pitämässä koulutusiltoja eri puolilla maata. Talvella olin pienessä pohjalaiskaupungissa, iltatilaisuudessa ja sen verran kaukana kotoa, että yövyin hotellissa. Meillä on mieheni kanssa kaksi lasta ja hieman väsähtänyt avioliitto, mutta hänellä on hyvä työ ja hän pystyy kustantamaan meille kaikkea mukavaa, mihin en itse pystyisi. Tämä koulutusilta päättyi kahdeksan aikoihin ja siirryin hotellille. Hotellin aulassa törmäsin mieheni vanhaan kaveriin, josta ei tosin ollut satunnaisten some-postausten lisäksi kuulunut mitään vuosikausiin. Hän kertoi myös olevansa työmatkalla. Juttelimme hetken ja hän sanoi menevänsä työkaverinsa kanssa syömään. Minä menin huoneeseeni. Katselin telkkaria ja söin jotain pientä kaupasta haettua evästä. Kymmenen aikoihin, kun olin aikeissa alkaa nukkumaan, sain tältä Jarkolta viestin puhelimeeni. Hän kysyi, tulisinko yömyssylle ja juttelemaan hetkeksi hänen huoneeseensa 118? Olin aika ihmeissäni tästä, mutta ajattelin, että kai voin piipahtaa. Kun saavuin huoneeseen, kävi ilmi, että yömyssy on minibaarissa jäähtynyt valkoviinipullo. Jarkko kaatoi meille molemmille, istuin sohvatuolille ja hän sängylle. Juttu luistikin meillä tosi hyvin ja viinipullokin alkoi olla tyhjä. Olin hieman humalassa ja nauroimme monille vanhoille jutuille. Pikkuhiljaa jutut menivät parisuhteiden kautta vähän intiimeihin asioihin. Jarkko kehui, että sulla oli silloin kylän paras perse. Kieltelin ja sanoin, että nyt se ainakin on levennyt. Jarkko kannusti minua esittelemään pyllyäni. Käännyin häneen päin ja nostin pitkän neuleeni reunan ylös. Jarkko kehui, että hyvältä näyttää edelleen. Tunsin, kuinka poskia kuumotti, osin viinistä ja osin jutuista johtuen. Käännyin toisin päin ja Jarkko kehui, että rinnatkin ovat mukavasti suurentuneet tyttövuosista. Olin hämilläni ja vetelin neuletta kiinni. Jarkko pyysi, että näytä vähän rintoja. Minä kielsin ja nauroin. Hän pyyteli edelleen ja sanoi, että varmasti näyttäisi hyvältä. Annoin lopulta neuletakin aueta ja napitin kauluspaitani nappeja auki. Raotin paitaa hieman ja Jarkko tuijotti rintavakoani tiiviiisti. Kävelin Jarkon luo sängyn viereen ja laskin rintaliivin kuppia alas niin, että nänni näkyi. Tämä sai Jarkon jo aika kuumaksi ja hän nousi ylös. Tässä vaiheessa olin jo aika varma, mihin tämä johtaa ja olin henkisesti antautunut. Tässä kohtaa aina järki katoaa, päässä humisee ja veri kiertää vauhdilla. Jarkko kysyi, että saako hyväillä rintoja. Annoin luvan ja laskin toisenkin kupin alas, niin että rinnat olivat hyvin pystyssä ja tyrkyllä. Jarkko hyväili rintoja ja kehui niiden ihanuutta. Kumarruin suutelemaan häntä ja aloin aukoa hänen vyötä. Sain housut auki ja tunnustelin seisovaa kullia alushousujen läpi. Yht´äkkiä Jarkko nousi ja sanoi, että pitää soittaa vaimolle. Olin kauhuissani ja aloin napittaa paitaani kiinni ja ajattelin lähteä huoneeseeni. Jarkko sanoi, että älä mene, hänellä on yksi juttu. Hän otti facetime-videon ja pian ruudulla oli hänen vaimo, jonka tunsin myös sieltä nuoruudesta. Jarkko minulle, että tule juttelemaan Hennalle. Olin naama punaisena ja yritin jutella Hennalle niitä näitä ja näyttää syyttömältä. Henna sanoi, että voitte jatkaa, mutta laittakaa puhelin pöydälle kuvaamaan. Olin järkyttynyt ja änkytin jotain. Jarkko tuli ja otti puhelimen ja laittoi sen pöydälle pystyyn niin että se kuvasi sängylle päin. Sitten hän tuli ja suuteli minua kiihkeästi. En osannut vastata suudelmaan ja olin ihmeissäni. Henna sanoi puhelimessa, että anna mennä, käskin Jarkon kokeilla onnea ja soittaa minulle jos homma etenee. Jarkko oli riisunut farkkunsa ja alkoi napittaa paitaani auki. Hän nosti rintani ulos ja olin suoraan puhelimen kuvassa rinnat pystyssä. Jarkko hyväili rintoja ja suuteli minua. Taas kiimani nousi ja ajattelin, että antaa mennä, vaikka tuntui aika oudolta. Pian istuin sängyn reunalla ilman housuja, pillu suoraan kohti kameraa. Jarkko nuoli minua ja tunsin nauttivani. Sitten hän lopetti, laski housunsa alas ja vapautti seisovan kullilnsa. Hän oli sivuttain kameraan, josta Hennan ääni pyysi minua ottamaan suihin. Polvistuin Jarkon eteen ja aloitin imemisen. Jarkko puhui rivoja ja Henna komppasi puhelimessa. Sitten sieltä kuului ääni, joka kehotti Jarkkoa työntämään kullinsa minuun. Jarkko ohjasi minut nojatuoliin ja nosti jalkani käsinojille. Sitten hän otti puhelimen pöydältä, antoi sen minulle ja pyysi kuvaamaan. Käänsin kameran jalkoväliini, joka oli täysin märkä ja auki. Jarkko asetteli seisovan kovan kullinsa huulille ja painoi sen hitaasti sisään. Sitten pano kiihtyi ja minun oli vaikea pitää kameraa aloillaan. Henna kyseli, että miltä tuntuu. Vastailimme molemmat, että hyvältä ja ihanalta. Sitten Jarkko pyysi minua kääntymään ja pyllistämään. Hän laittoi taas kameran pöydälle ja kävi laukullaan. Katselin olkani yli ja näin, että Jarkolla oli liukuvoidetuubi käsissään. Hän pursotti voidetta pyllylleni ja sormet hieroivat peräaukon reunoja. Kamera kuvasi suoraan sinne ja vastustelin hieman. Henna sanoi, että anna Jarkolle pyllyä. Jarkko työnteli ensin yhtä ja sitten kahta sormea pyllyyni. Sitten hän rasvasi kullinsa ja sovitti sitä peräaukolle. Yritin olla rentona, kun kulli työntyi pikkuhiljaa sisääni. Tunsin välillä pientä kipua, mutta olin myös todella kiihottunut tästä kaikesta. Aloin hieroa klitoristani toisella kädellä ja otin Jarkon työntöjä vastaan. Henna puhui tuhmia puhelimessa ja kyseli mieheltään onko ihana panna vierasta persettä? Tämä oli ilmeisesti hänelle liikaa, koska työnnöt kiihtyivät ja hän sanoi, että nyt ruiskin spermat ****:n perseeseen. Minä olin myös ihan huipulla ja hieroin itseäni. Tunsin kuinka Jarkko laukesi pyllyyni ja sain itse pian sen jälkeen orgasmini. Jarkko vetäytyi minusta ja tunsin kuinka sperma valui pyllystäni. Henna ihasteli puhelimessa, että näytti tosi ihanalta.
 

Yhteistyössä