V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Kato tehtävän mukainen palkka TESistä ja mitä kokemuslisiä siihen mahd. tulis jne.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkälainen homma? Siis kaupassa? Erikoisliike vai iso marketti?
Mä laitoin 1700 ja pääsin. Erikoisliike.
Alkuperäinen kirjoittaja varis:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Kato tehtävän mukainen palkka TESistä ja mitä kokemuslisiä siihen mahd. tulis jne.
mistä tuo lyhenne tes tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja porvari-ari:Alkuperäinen kirjoittaja varis:haen kauppaan töihin.
No vaikka 13500,-
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkälainen homma? Siis kaupassa? Erikoisliike vai iso marketti?
Alkuperäinen kirjoittaja varis:Alkuperäinen kirjoittaja Ninniliina:Kato tehtävän mukainen palkka TESistä ja mitä kokemuslisiä siihen mahd. tulis jne.
mistä tuo lyhenne tes tulee?
Alkuperäinen kirjoittaja Turbojurpo:Ei kannata esittää liian vaatimatonta, ettei vain antaisi kuvaa huonosta itseluottamuksesta. Sopiva palkkavaatimus hakemukseen kuin hakemukseen on 8 euroa.
Alkuperäinen kirjoittaja varis:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkälainen homma? Siis kaupassa? Erikoisliike vai iso marketti?
missä olet töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja varis:Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Minkälainen homma? Siis kaupassa? Erikoisliike vai iso marketti?
missä olet töissä?
Alkuperäinen kirjoittaja porvari-ari:Alkuperäinen kirjoittaja porvari-ari:Alkuperäinen kirjoittaja varis:haen kauppaan töihin.
No vaikka 13500,-
Ja minä siis oikeasti laittaisin 13500. Kyse on toiveesta. Kyllä sitä aina toivoa saa. Työnantajakin ymmärtää tämän ja sitten on helpompi neuvotella siitä realistisesta summasta, jolloin ei tule liian helpolla tyydyttyä liian vähään.
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Alkuperäinen kirjoittaja porvari-ari:Alkuperäinen kirjoittaja porvari-ari:Alkuperäinen kirjoittaja varis:haen kauppaan töihin.
No vaikka 13500,-
Ja minä siis oikeasti laittaisin 13500. Kyse on toiveesta. Kyllä sitä aina toivoa saa. Työnantajakin ymmärtää tämän ja sitten on helpompi neuvotella siitä realistisesta summasta, jolloin ei tule liian helpolla tyydyttyä liian vähään.
Jos kesätöihin on kauppaan hakemassa ja palkkatoive on noin kymmenkertaisesti se mitä muille vastaavaa hommaa tekeville maksetaan, voit olla 100% varma että ne katsoo sun olevan niin vieraantunut todellisuudesta tai niin vitsiniekka, että ne ei edes kutsu haastatteluun.
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja varis:haen kauppaan töihin.
Alkuperäinen kirjoittaja porvari_ari:En ole muuten koskaan ollut työtön! Ja palkkaan kyllä sinutkin humattavasti paremmalla palkalla, kunhan vain olet pätevä.
Lisää palkkausketjussa täällä:
http://kaksplus.fi/keskustelu/t1318983