Työhaastatteluun pukeutumisesta

  • Viestiketjun aloittaja työtä etsivä
  • Ensimmäinen viesti
poikia3
Mä ihmettelin, kun joku sanoi, ettei saisi laittaa punaista päälle. Totta kai voi laittaa. Mun mielestä koulunkäyntiavustajan paikka on nimenomaan sellainen, että voi laittaa punaista päälle.

Ja farkut eivät ole kiellettyjä työhaastattelussa, on lukuisia paikkoja, joihin ne on täysin sallitut. Mä muuten sain viimeisen työpaikkani haastattelun kautta, jossa mulla oli musta valkoraidalliset farkut, turkoosi toppi ja valkoinen pitsineulebolero päällä.
 
vieras
Ihan hyvä valinta. Työ mitä haet, ei vaadi edustamista, vaan on hyvin maanläheistä hommaa, joten voit todellakin mennä juuri sellaisena kuin olet. Aitoa ihmistä he hakevat, arvoja pintaa syvemmältä.
 
Siisti paitapusero, ei avonainen, mielellään yksivärinen. Suorat housut ja Sinun tyyliset siistit ja lankatut kengät (tohon hommaan hakiessa ei varmaan kovin korkeita korkkareita kannata laittaa). Sellainen klassinen pukeutuminen. Pieni kenkien värinen käsilaukku ja muut asusteet tyylisi mukaan. Työhaastattelupukeutumiseen kannattaa panostaa. Vaikka et saisi tätä hommaa, voit käyttää hyvin valittuja, ajattomia, vaatteita lähes missä vain vähän virallisemmassa tilaisuudessa. Onnea työnhakuun!
 
ap
höh ihmetteli,että miten koulunkäyntiavustajia vasta nyt etsitään...Täytyy myöntää,että itse ihmettilin vähän samaa.Eli että miksi näin viime tipassa kun koulutkin alkaa jo ensiviikolla.
Sille joka mietti,miten miten musta toppi voi näytää hyvältä t-paidan päällä vastaan,että en tiedä.Siksi kysyinkin.T-paita on valkoinen melko tyköistuva ja toppi on niskalenkkitoppi.Mun mielestä on ihan ok.MAkuja on monia...
JA kiitos kaikille vinkeistä ja onnentoivotuksista!
 

Yhteistyössä