V
vierailija
Vieras
Siis mitä tuohon oikein pitää vastata ? Siis luettelenko aiemmat työpaikkani ja harrastukseni, pitääkö kertoa elämäntarina aina lapsuudesta lähtien, vai jotain ihan muuta. Ja entä sitten kun minussa nyt ei vaan ole mitään mielenkiintoista ja erityistä kerrottavaa. En harrasta mitään erityistä, eikä minulla ole mitään erityisaitoja tai kiinnostavia luonteenpiirteitä. Työni olen tehnyt hyvin ja saanut niistä myös kiitosta, mutta ei niissä oikein ole tarpeeksi, jos haluaa vastata tuohon kysymykseen kiinnostavalla ja omaperäisellä tavalla.
Ongelma on kait siinä, että minulla ei kerta kaikkiaan vaan riitä mielikuvitus siihen, että osaisin päätellä, että mitä se haastattelija haluaa tietää. Eikä riitä myöskään siihen, että osaisin vastata tuohon jotain kiinnostavaa joidenkin ylikäytettyjen latteuksien sijaan. (Ei kuulemma pitäisi aloittaa kertomalla ikäänsä ja kotipaikkaansa, mutta kun en vaan keksi mitään muutakaan millä aloittaisin luontevasti)
Ongelma on kait siinä, että minulla ei kerta kaikkiaan vaan riitä mielikuvitus siihen, että osaisin päätellä, että mitä se haastattelija haluaa tietää. Eikä riitä myöskään siihen, että osaisin vastata tuohon jotain kiinnostavaa joidenkin ylikäytettyjen latteuksien sijaan. (Ei kuulemma pitäisi aloittaa kertomalla ikäänsä ja kotipaikkaansa, mutta kun en vaan keksi mitään muutakaan millä aloittaisin luontevasti)