Tympäsee ainainen sama jumputus

Miten ei enää sillai innosta miehen kanssa duunaaminen sitä koittaa koko päivän vinkuu tolta ja sit kun saa ei se oikein nappaa :(

Pitäisi varmaan keksiä jotain uutta jne jne et innostuisi taas koitin mie eilen illalla tuota valistaa et haluisin muutakin kun jumputusta mut tiiä sitten miten tuoki kuuntelee :|
 
Niin me kyllä jutellaan kaikesta ukon kaa...Mutta kun ei hän ota kuuleviin korviinsa mitään...Siitä se kiikastaa kun sen mielestä se ainainen sama jumputus riittää!!
Olen koittanut seksielämäämme piristää jopa seksikkäimmillä alusvaatteilla mutta kun ei se varmaan auta et itse kovasti yrittää ja ukko viis veisaa....
 
No entäs jos tekisit jotain ihan pientä erilaista mikä susta vois olla kivaa (kynttilöitä, koskettelua?) ensin itse (tai ohjaisit kädestä pitäen) ja sitten lopuksi sanot, että seuraavalla kerralla mies tekee saman uudestaan. Sanot vaikka tulevasi siitä tosi onnelliseks ja lupaat palkita jollain mistä mies tykkää, mutta mitään ei tipu ellei sinunkin selkää vaihteeksi rapsuteta.
 
Sekin voi olla vähän semmoista laiskuutta tuo asia. Se voi olla miehelle semmoinen opettelun paikka että oppii viivästyttämään "hommiin käyntiä" ja sitten nauttimaan siitä.

Itse ainakin olen oppinut nauttimaan siitä että rakasteluun käytetään aikaa ja tehdään erilaista (suuseksiä, hyväilyä, suutelua) ja kokeillaan eri asentoja sitten.

Se että haluu niin pian paljon "jumputtamaan" voikin olla vähän itsekästä, eli itselle iloa mahdollisimman pian, toisin kun että pystyy viivästyttämään nautintoa ja yllättäenkin ehkä nauttiman siitä sitten lopulta paljon enemmän.

Mutta tosiaan mun pointti oli se että se voi olla "innokkaalle" miehelle joskus vaikeeta, joten sitä pitää oikeesti harjotella :)

Tsemppiä yhteisiin hetkiin ja toivoa kärsivällisyydestä!
 
Miehenä itse nautin esileikeistä, mutta meillä ainakin aluksi oli asiat aivan päinvastoin. Vaimo halusi "jumputusta" (Mikä termi!! :LOL: ) heti, kun taas itse olisi halunnut kaikkea muutakin kivaa.. Nyt asiat taasen on hiukan toisinpäin..

 

Yhteistyössä