tylsistyneisyys :(

Alkuperäinen kirjoittaja KAUNIS NAINEN:
koti on siisti.
lapset leikkii vähän liian kiltisti ja hiljaa.
nyt mul on kaffekuppi ja oon tääl...mut nyt tekis mieli keksii itellensä jotain muuta elämää tälle päivälle.

onko ideoita :wave:

ainii,ja kysehän oli nyt siitä....että lapset leikkii kerrankin nätisti ja hiljaa ni en haluis niitä repiä pois leikeistään ulos tappelemaan...
joka tapauksessa,mulla on tylsää....mitä keksin tekemistä itelleni täällä kotona?

ai ihana pikkunen,mun poikakin pelkäsi pienenpänä pulkkaa. kyllähän siellä lumessa voi muutakin tehä... peuhata vaan tai sit meette mummolaan yllärivierailulle.. leivotte ensin vaikka mummolle kakun yhessä!

ai niinpä olikin.. sepä se aina onkin ongelma, jos ne lapset on nätisti ja itse aloitat jotain omaa tekemään niin eiköhän lopu just siihen paikkaan se nätisti oleminen ;)

Alkuperäinen kirjoittaja justina:
ai niinpä olikin.. sepä se aina onkin ongelma, jos ne lapset on nätisti ja itse aloitat jotain omaa tekemään niin eiköhän lopu just siihen paikkaan se nätisti oleminen ;)

niinpä,aattelin eka ottaa kirjan esille ja lukee "salaa" mutta en uskalla rikkoo vahingossakaan tätä kotirauhaa....lapset huomaa heti jos äitillä on jotain omaa tekemistä...

mitä sitä sen enempää tarvii mulla kans hiljainen aamu pojat katseleen kerranki rauhassa lasten ohjelmii ja itse saa rauhas lukea lehden ja juoda kahvit.... "toivottavasti" saan rauhas juoda loppuun nyt kun menin sanoon..

Alkuperäinen kirjoittaja Rähmäkäpälä:
Eikö sinulla ole mitään mitä on jo pitkään pitänyt tehdä? Hoida joku jonotuslistalla oleva homma, ja voit olla tyytyväinen itseesi. :)

juu,kirja hyllyn järjestely...ollaan äskettäin muutettu ja kirjahylly on vaan jääny tekemättä...kaikki kirjat on viellä laatikoissa y.m
emmä haluu,vihaan kirjahyllyjen siivouksia....arghh.
mä taidan mielummin mennä kattoo mitä jääkaapista löytyy... :p

Alkuperäinen kirjoittaja jeps:
mitä sitä sen enempää tarvii mulla kans hiljainen aamu pojat katseleen kerranki rauhassa lasten ohjelmii ja itse saa rauhas lukea lehden ja juoda kahvit.... "toivottavasti" saan rauhas juoda loppuun nyt kun menin sanoon..

aika hyvä,oon tosin ollu jo hereillä aamu 6 asti....lehet on luettu ja viimenen kuppi kahvii meni jo....

Yhteistyössä