Tylsää kun ei ole ketään suunnilleen saman ikäisiä äitejä kavereina...

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
joilla olisi myös pieniä lapsia (mulla 1v4kk). Kahdella kaverilla on lapsi, mutta nää kaverit on sellaisia jotka asuvat kauempana ja ovat aina kiireisiä ja jostain syystä täpötäydet leikkipuistot ahdistavat mua. Olisi vaan niin kiva jos olisi jotain seuraa päivisin sekä äidille että lapselle.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Helsingissä, 1v4kk poika löytyy meiltä.
hehe, toi lapsen ikähän tosiaan tuli ilmi jo mun ekassa viestissä. Itse oon siis 23, kaikki melkeen kaverit siis lapsettomia sinkkuja, joilla aika erilainen elämä ku mulla..

ap
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
missä päin Helsinkiä pyöritte? :) Hitsin vaikeeta tutustuu ihmisiin, noikin tuolla puistoissa jo tuntee toisensa tai kaikilla niin paljon kavereita ennestään ettei mitkään puistotutut kiinnosta....

e
Miten ihanaa, että teillä on täpötäydet leikkipuistot! Sieltä vaan bongaamaan sopivan oloista äitiseuraa! Sulla ei siis ole mitään ongelmaa (paitsi sitten ehkä oma ujoutesi). Sullahan on ihan valinnanvaraa siellä. Meillä tyhjät puistot, vaikeampi tutustua.

täällä myös...
Alkuperäinen kirjoittaja stupid shiny volvo owner:
Meillä melkein sama ikä ja sama paikkakunta, mutta oma poika on 3v :snotty:
missä päin Helsinkiä pyöritte? :) Hitsin vaikeeta tutustuu ihmisiin, noikin tuolla puistoissa jo tuntee toisensa tai kaikilla niin paljon kavereita ennestään ettei mitkään puistotutut kiinnosta....
Itä-helsingissä asutaan, vielä. asuntoa kyllä koko ajan etsitään, jostain pk-seudulta. mutta mä oon jo vanha, 26 ;)

ap
Siis ei tartte olla saman ikäinen, mut aattelin et tuskin kukaan 40v. jaksaa olla mun kanssa vapaa-ajallaan :D Ollaan aina välillä käyty tossa puistossa, mutta en uskalla jutella kenellekään kun kaikki tuntuivat jo tuntevan ennestään ja siellä on tietyt porukat seisoskelemassa keskenään...tuntuu et tunkisin väkisin seuraan :/ En edes ole mitenkään tosi ujo, vaan aika puhelias mutta se alottaminen tuntuu vaikeelta. Ja käytiin yhdessä vaiheessa äiti-vauva jumpassakin ja siellä oli tosi kivan oloisia tyyppejä mut en vaan kehdannut pyytää numeroa joten en sieltäkään sellasta seuraa löytänyt.

Kaipaisin seuraa muutenkin kuin vain puistoon..ostoksille, kahville, ihan vaan muuten vaan olemaan ja lapsikin saisi leikkiä jonkun mun ku äidin kanssa.

a
Siis ei tartte olla saman ikäinen, mut aattelin et tuskin kukaan 40v. jaksaa olla mun kanssa vapaa-ajallaan :D Ollaan aina välillä käyty tossa puistossa, mutta en uskalla jutella kenellekään kun kaikki tuntuivat jo tuntevan ennestään ja siellä on tietyt porukat seisoskelemassa keskenään...tuntuu et tunkisin väkisin seuraan :/ En edes ole mitenkään tosi ujo, vaan aika puhelias mutta se alottaminen tuntuu vaikeelta. Ja käytiin yhdessä vaiheessa äiti-vauva jumpassakin ja siellä oli tosi kivan oloisia tyyppejä mut en vaan kehdannut pyytää numeroa joten en sieltäkään sellasta seuraa löytänyt.

Kaipaisin seuraa muutenkin kuin vain puistoon..ostoksille, kahville, ihan vaan muuten vaan olemaan ja lapsikin saisi leikkiä jonkun mun ku äidin kanssa.
Ääääh, älähän nyt! ;)

Mä olen 43 ja mun hyvä ystävä on 25! :)

Yhteistyössä