Tai pelaa tietsikalla.Alkuperäinen kirjoittaja Timangi-Bling-Bling:Mies nukkuu, lapset kattoo vielä lilli lemmikkiä ja mä postaan tässä ja syön. Kohta tv:n ääreen.
Pelaa pasianssia, jos sulla kortit.
En viittis kun kuopus nukkuuAlkuperäinen kirjoittaja Vähän vajaa:Tule mulle kylään
Hei, mullakin olis tuolla kirja kesken Jaksaisinkohan jo lukea... Mulla sattuu silmät aina krapulassa kun koitan keskittyä lukemiseen, nyt on jo parempi olo niin vois lukeminenkin sujuaAlkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:No täälä on kans tylsää |O |O Mä taidan mennä kohta petiin, lukee Black Dagger Brotherhoodia
Joo, ehkä vois suunnitella seuraavaa tatuointia Narua en viitti hypätä kun en halua alakerran juoppoja oven taaksen valittamaan :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Viuhahtava Intiaani:Hyppää narua tai piirrä
Vähän leikkimieltä peliin
No mun mies on onneks laittanut mulle ihan oma-aloitteisesti muutaman tekstarin Eikä mun mies oo pitkään aikaan ollut ulkona Sitä paitsi mä olin eilen ulkona niin nyt on mun miehen vuoroAlkuperäinen kirjoittaja S:Mullakaan ei tekemistä! Mies ryyppää ja remuaa kavereidensa kanssa eikä voi mulle edes YHTÄKERTAA SOITTAA PRKL!
En mä osaa laulaa :snotty: Enkä halua herättää kuopustaAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:Laula jotain.
Sun täytyy sanoa sille miehelles ettei toi peli vetele eikä ole reilua sua kohtaan :/Alkuperäinen kirjoittaja S:Mä en oo ollut ulkona kun viimeks tammikuus koska olen raskaana (mikä on kyllä erittäin ihanaa) Mieheni viihteellä lähes joka viikonloppu! Ja nyt menee mulla hermot! Ei luulisi menevän hirveesti aikaa soittaa/textata avokilleen!!
Mä en tiedä haluanko kuulla niitä biisejä :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja 000:Avaa youtube ja alat kuuntelemaan vanhoja teiniaikojen biisejä?
Hyvä! :flower: Vaikka sä oot raskaana niin sulla on silti oikeus pitää puolias!Alkuperäinen kirjoittaja S:Juuh ihan taatusti sanon, sen voin luvata!