Tylsää, keksikää mulle tekemistä!

Alkuperäinen kirjoittaja Heavyfreak:
No täälä on kans tylsää |O |O Mä taidan mennä kohta petiin, lukee Black Dagger Brotherhoodia :D
Hei, mullakin olis tuolla kirja kesken :p Jaksaisinkohan jo lukea... Mulla sattuu silmät aina krapulassa kun koitan keskittyä lukemiseen, nyt on jo parempi olo niin vois lukeminenkin sujua :D

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Mullakaan ei tekemistä! Mies ryyppää ja remuaa kavereidensa kanssa eikä voi mulle edes YHTÄKERTAA SOITTAA PRKL! :(
No mun mies on onneks laittanut mulle ihan oma-aloitteisesti muutaman tekstarin :D Eikä mun mies oo pitkään aikaan ollut ulkona :D Sitä paitsi mä olin eilen ulkona niin nyt on mun miehen vuoro :D

S
Mä en oo ollut ulkona kun viimeks tammikuus koska olen raskaana (mikä on kyllä erittäin ihanaa) Mieheni viihteellä lähes joka viikonloppu! Ja nyt menee mulla hermot! Ei luulisi menevän hirveesti aikaa soittaa/textata avokilleen!!

Alkuperäinen kirjoittaja S:
Mä en oo ollut ulkona kun viimeks tammikuus koska olen raskaana (mikä on kyllä erittäin ihanaa) Mieheni viihteellä lähes joka viikonloppu! Ja nyt menee mulla hermot! Ei luulisi menevän hirveesti aikaa soittaa/textata avokilleen!!
Sun täytyy sanoa sille miehelles ettei toi peli vetele eikä ole reilua sua kohtaan :/

Yhteistyössä