Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Yksin kykin täällä meidän uudella kämpällä kun mies lähti kavereiden kanssa ulos
En kauheesti viitti edes järjestellä, täytyy jättää tolle miehelle jotain krapulapuuhaa
Mitäs teille muille kuuluu?
Alkuperäinen kirjoittaja :):Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Yksin kykin täällä meidän uudella kämpällä kun mies lähti kavereiden kanssa ulos
En kauheesti viitti edes järjestellä, täytyy jättää tolle miehelle jotain krapulapuuhaa
Mitäs teille muille kuuluu?
Missä teidän lapset on?
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:No vähän joo... Oli suunnitelmia tälle illalle mutta ne peruuntu :/
Nyt sit istun sohvalla, kattelen tallennuksia ja voisin vaikka väsätä muutaman helmiöttösen![]()
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mullakin on tylsää, tavallaan. Mun pitäis alkaa sumplimaan miten neulon etukappaleen loppuun ja tässä samalla kun työskentelen ajatustasolla, venaan äljäkettä joka tulee (kenties vielä ) tämän vuorokauden puolella himaan. Kaalimatokin pitäis ihan aikuisten oikeasti jaksaa tonkia silleen et sais päätettyä mitä sitä haluais tilata ja, ja, ja.. *mussuttaa riisisuklaata*
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä oon mussuttanu sipsejä... En jaksanu enää kokata mitään kunnollista... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Mä oon mussuttanu sipsejä... En jaksanu enää kokata mitään kunnollista... :ashamed:
Mä voin onneksi selittää tekoni yhdellä sanalla - japani liputtaa.
No, wait, that's two words :xmas:
Sipsit on hyviä joskusAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mullakin on tylsää, tavallaan. Mun pitäis alkaa sumplimaan miten neulon etukappaleen loppuun ja tässä samalla kun työskentelen ajatustasolla, venaan äljäkettä joka tulee (kenties vielä ) tämän vuorokauden puolella himaan. Kaalimatokin pitäis ihan aikuisten oikeasti jaksaa tonkia silleen et sais päätettyä mitä sitä haluais tilata ja, ja, ja.. *mussuttaa riisisuklaata*
Mä oon mussuttanu sipsejä... En jaksanu enää kokata mitään kunnollista... :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja minä:Sipsit on hyviä joskusAlkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja cothis:Mullakin on tylsää, tavallaan. Mun pitäis alkaa sumplimaan miten neulon etukappaleen loppuun ja tässä samalla kun työskentelen ajatustasolla, venaan äljäkettä joka tulee (kenties vielä ) tämän vuorokauden puolella himaan. Kaalimatokin pitäis ihan aikuisten oikeasti jaksaa tonkia silleen et sais päätettyä mitä sitä haluais tilata ja, ja, ja.. *mussuttaa riisisuklaata*
Mä oon mussuttanu sipsejä... En jaksanu enää kokata mitään kunnollista... :ashamed:
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja nyt alkoi pelottaa,, täällä alkaa tulla pimeetä ja meillä ei ole edes kattolamppuja paikoillaan :ashamed:
Ainoat valot tulee keittiöstä, vessasta ja kylppäristä :ashamed:
Ai niin, ehtis toi koirakin karata(sanoin mun miehelle et laittaa oven takalukkoon kun lähtee), mut onneks on kiltti koissu, heti tuli takas kun komensin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja nyt alkoi pelottaa,, täällä alkaa tulla pimeetä ja meillä ei ole edes kattolamppuja paikoillaan :ashamed:
Ai niin, ehtis toi koirakin karata(sanoin mun miehelle et laittaa oven takalukkoon kun lähtee), mut onneks on kiltti koissu, heti tuli takas kun komensin![]()
Ootko koskaan katsonut elokuvaa hammaskeiju :kieh:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja nyt alkoi pelottaa,, täällä alkaa tulla pimeetä ja meillä ei ole edes kattolamppuja paikoillaan :ashamed:
En tietääkseni, enkä varmaan haluakaan :snotty:
Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja nyt alkoi pelottaa,, täällä alkaa tulla pimeetä ja meillä ei ole edes kattolamppuja paikoillaan :ashamed:
Älä katokkaan,ainakaan tänään![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Alkuperäinen kirjoittaja KerroTokiLisää:Alkuperäinen kirjoittaja Essie:Ja nyt alkoi pelottaa,, täällä alkaa tulla pimeetä ja meillä ei ole edes kattolamppuja paikoillaan :ashamed:
Älä katokkaan,ainakaan tänään![]()
Joo ei tulis mieleenkään... Onhan tuolla Omen, molemmat Kaunat + monta muuta kauhuleffaa mut en mä halua varmaan koskaan nähdä niitä![]()