Tylsää, tylsää, tylsää...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Texas Flame
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Texas Flame

Aktiivinen jäsen
14.01.2005
3 227
0
36
Ärsyttäviä nää pitkät pyhät. :headwall: Mun vanhemmat ja muut sisarukset on syömässä veljen luonna ja mua ipanoineen ei ees kutsuttu, ku eihän se varmaan tuu, ku "Pekkakin" on töissä ja mukavampihan se on sitten kutsua kun "Pekkakin" pääsee mukaan. |O Just juu ihanku täs ei kaipais mitää sosiaalistaelämää, ku mies töissä...Hohhoijjakkaa vaa. :/ Onneks mies tulee kotiin jo EHKÄ tunnipäästä, nii saa ees jotain aikuista seuraa...

Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:
Ärsyttäviä nää pitkät pyhät. :headwall: Mun vanhemmat ja muut sisarukset on syömässä veljen luonna ja mua ipanoineen ei ees kutsuttu, ku eihän se varmaan tuu, ku "Pekkakin" on töissä ja mukavampihan se on sitten kutsua kun "Pekkakin" pääsee mukaan. |O Just juu ihanku täs ei kaipais mitää sosiaalistaelämää, ku mies töissä...Hohhoijjakkaa vaa. :/ Onneks mies tulee kotiin jo EHKÄ tunnipäästä, nii saa ees jotain aikuista seuraa...

Minusta aika röyhkeetä...eiks sen ois pitäny mennä toisin päin..kun "pekkakin" on töissä nyt ni teitin ois kiva ollu päästä pääsiäisen viettoon!!

Alkuperäinen kirjoittaja Ä-2:
Alkuperäinen kirjoittaja Texas Flame:

Minusta aika röyhkeetä...eiks sen ois pitäny mennä toisin päin..kun "pekkakin" on töissä nyt ni teitin ois kiva ollu päästä pääsiäisen viettoon!!

No, joo niin minunkin mielestä, mut aina ei voi voittaa. :snotty: Nää tuntuu aattelevan niin, et joko kaikki tai ei ketään. :kieh:

En tiedä lohduttaako, mutta ihan saman olen huomannut. En kelpaa minnekään lasten kanssa. Kaikki ovat vain miehestä vailla jotain aina. Kukaan ei pyydä jos mies ei tule. Hän nyt osaa monenlaista ja on ystävällinen ja auttavainen ihminen, mutta kun on kotonakin paljon työtä ja juuri silloin kaipaisi muita ihmisiä kun mies on töissä.

Alkuperäinen kirjoittaja kukkis:
Jopas outoa... mitä väliä sillä on, vaikkei sun miehes pääse mukaan... sun suvulla on tosiaan ihmeellinen tapa ajatella.

NIINPÄ ! Äitikään ei koskaan lähe mihkään jos ei isä pääse, ku on kuulemma joustettava ja ajateltava muitakin. :headwall: Kait ne ny on päättänny mun puolest, et mun tarttee aatella miestäkin, ku sekään ei pääse. :snotty: