Tylsää tämä vauvaelämä =(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

höh

Vieras
Vauva vain nukku ja nukkuu ja nukkuu.... Ja tiedän, olen onnellinen että nukkuu ja on tyytyväinen, mutta tylsäähän tää on ku mikä. Ei osaa tehdä mitään kun vain odottelee että toinen heräis..
Vauva 10pvän ikäinen ja nukkuu 5h, syö, nukkuu 5h, syö....jne.

Täytyy kai keksiä jotain pikku puuhaa päivien täytteeksi.

Ainahan voi palstailla koko päivän :D Käy kirjastossa ja lue, lähde vaunulenkille joka päivä, tapaa kavereita. Kyllä vauva siitä aktiivisemmaksi muuttuu ja joskus muistelet kaiholla näitä rauhallisia päiviä :)

eikös unirytmi voi muuttua montakin kertaa vauva-aikana, eli saattaapi käydä hektiseksi tuo arki...ole onnellinen siitä että saat olla rauhassa. onnea vauvasta, kumpi muuten tuli? :D

ota torkut, laita ruokaa, siivoa, hengaile kavereiden kanssa puhelimessa tai vie vauva kavelylle ja se nukkuu vaunuissa:) muutaman kuukauden paasta et malta odottaa etta se menisi nukkumaan kun se haluaa koskea/laittaa suuhunsa/rikkoa kaiken mita se nakee jne. Nyt on aikaa ainakin rentoutua eika tarvitse juosta sen perassa viela!

ei varmaan lohduta että vielä hetken aikaa elämä tollasta. mun muksu kohta 4kk asti jaksoi olla hereillä max.2h eli sylmistä ja nukkumista vielä pitkään tiedossa :D

(mä täytin päivät jatkamalla vanhaa harrastusta pelaamalla World of Warcraftia kun muksu nukku. päivät kulu kuin siivillä, tosin nyt kun 6kk lähenee niin alkaa kaipaamaan niitä sosiaalisiakin kontakteja)

"Onneksi" tuo vaihe ainakin meillä meni jo noin pari-kolmiviikkoisena ohi. Sitten saatiinkin kanniskella seuraavan pari kuukautta vauvaa, joka huusi kaiket illat. Eli jos "tuuri" käy, ei sulla ole tuota ongelmaa kauaa.

Toivotaan kuitenkin, että tylsyys jatkuu:)

Voi kun oliskin ollut tuollainen ongelma! Mun vauva (ainokainen) oli himpun verran erilainen. Laihduin kahdessa viikossa 6 kiloa, kun en EHTINYT edes syödä. Eli nauti!

Haloo vitun idiootti! Oo nyt onnellinen ja tee omia juttuja rauhassa, kohta se loppuu. Niin, ja nuku!!! Meillä ei sitä ole saanut juurikaan harrastaa. Tyttö nyt 5,5kk.

Voi helv..!!! Kaikesta sitä pitää valittaa ja olla tyytymätön! Että on tylsää, kun vauva vaan nukkuu. HALOO!! Huomaa, että oot päässy ihan liian helpolla, kun edes ilkeät valittaa tuollaisesta. AP ei varmaan tiedä, että on PALJON vauvoja, jotka ei nuku ja niiden kanssa se elämä vasta onkin TYLSÄÄ, kun ei saa vanhemmatkaan nukkua. Voi perse...

Opiskele. Mä luin kertaalleen suurimman osan Wodehousen ja Christien tuotannosta esikoisen parin ekan kuukauden aikana sekä opiskelin pitkän matikan uusiksi iltalukiossa.

oikeesti... joo kiva kuunnella tällasta.

esikoinen koliikkilapsi ja nuoremmalla allergioita yms. syntymän jälkeen. Kumpikaan ei nukkunu päivällä saati yöllä. mut hei kiva kun on tylsää sulla... mulle ois kyllä unet tehneet terää..

Juu en tosiaan muistanu millaista tämä vauva arki on. Esikoinen oli samanlainen =) Ja olen todella tyytyväinen että lapsi on rauhallinen jne, mutta minkä hemmetti minä sille voin että tää on TYLSÄÄÄÄÄÄÄ! En ole tottunu vaan olemaan vaan kaipaan vauhtia arkeen. Ja jos yhtään esikoiseen tullut, niin tuollainen se on ja kohta nukkuu sen 10-12h yössä.. ja 4-6h päiväunet vielä päälle. Mutta aika näyttää mitä tuleman pitää!

Ja anteeksi mutisijoille, että purkasin tylsyyttäni tänne!

Yhteistyössä