Tylsää kun ei voida pitää kiinni perheen yhteisistä menoista.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja rouvaliini
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

rouvaliini

Aktiivinen jäsen
24.09.2007
4 613
0
36
Mieheni jälleen asialla. Huomenna on meillä lasten urheilutapahtuma, sellaset leikkimieliset olympialaiset. Oltiin puhuttu et sinne mennään ja tyttö on innoissaan menossa juoksemaan, hyppimään ja keihästä heittämään. Nyt sitten ukko tulee kotiin töistä ja ilmottaa et huomenna ainakin hän menee marjanpoimintatalkoisiin anhalle kotipaikalleen (kukaan ei asu siellä enää ). Joka vuos sinne mennään viinimarjat keräämään ja tiesin et tänänkin vuonna ne sieltä kerätään ja itekin olin kovasti lähdössä mukaan. Mut että oli sopinu just huomiseks sen homman. Muutenkaan meillä ei oo ollu liikaa perheen yhteistä aikaa viime aikoina ni mennään sit työn kans kahdestaan sinne urheilemaan. Sit oltiin sovittu vielä kaverin ja sen pojan kans et mennään HopLopiin. Että koko päivä ollaan taas muksun kans kahdestaan kun alunperin piti mennä sinne urheilemaan koko perheellä. Miks ei voi ensin kysyä onko jotain suunnitelmia? Tosta huomisesta on kyllä ollu puhetta, mut ukko-kulta kun ei koskaan muista mitään...

Pakko sanoa että miehesi este on kuitenkin suht tervehenkinen,että ei ilmoita että lähteekin poikien kanssa kaljoitteluristeilylle tai thaimaan golf-reissulle ex tempore.
Että tällasta mulle kävi ex-miehen kanssa ku jotain sovittiin.Kaikki on tosin suhteellista mutta jos lähtee perheelle parjoja keräämään niin parempi sekin kuin edellä mainittu mikä mua otti aina niin penteleesti aivoon.

Alkuperäinen kirjoittaja DD:
Pakko sanoa että miehesi este on kuitenkin suht tervehenkinen,että ei ilmoita että lähteekin poikien kanssa kaljoitteluristeilylle tai thaimaan golf-reissulle ex tempore.
Että tällasta mulle kävi ex-miehen kanssa ku jotain sovittiin.Kaikki on tosin suhteellista mutta jos lähtee perheelle parjoja keräämään niin parempi sekin kuin edellä mainittu mikä mua otti aina niin penteleesti aivoon.

Joo, en väitäkään et syy olis huono mut kun on sovittu et perheen kanssa yhdessä mennään ni sit sopii jotain muuta.

Ukkojen aivoitukset ovat tutkimattomat..paras keskustella nätisti ja ilmaista vaan mielipahansa että kurja temppu.miehiin auttaa järkipuhe ja kunnon perustelut ilman draamaa ja huutoa.

jos koko perheen aika menis siinä ni menkää koko porukka poimimaan la marjat ja sitten su yhdesä johonkin puuhaamaan.

te menette urheilutapahtumaan ja mies marjanpoimintaan. Urheilutapahtumassa ei montaa tuntia mene ja voitte mennä perässä poimimaan marjoja =) näin me tekisimme.

Voi myös olla että miehesi ei kestä/jaksa/kehtaa/halua osallistua lasten skabailuun urheilun merkeissä ja marjat oli viimeinen oljenkorsi.parasta katsoa missä jallu luuraa eli mitä syitä ja miksi.

Alkuperäinen kirjoittaja DD:
Ukkojen aivoitukset ovat tutkimattomat..paras keskustella nätisti ja ilmaista vaan mielipahansa että kurja temppu.miehiin auttaa järkipuhe ja kunnon perustelut ilman draamaa ja huutoa.

jos koko perheen aika menis siinä ni menkää koko porukka poimimaan la marjat ja sitten su yhdesä johonkin puuhaamaan.

Tytölle on jo luvattu et pääsee urheilemaan huomenna ja sit on sovittu sinne HopLopiin menosta kaverin kanssa. Joten sinne mennään.

Alkuperäinen kirjoittaja Gluteus maximus:
te menette urheilutapahtumaan ja mies marjanpoimintaan. Urheilutapahtumassa ei montaa tuntia mene ja voitte mennä perässä poimimaan marjoja =) näin me tekisimme.

Näin me tehdään. Ja urheilun jälkeen mennään HopLopiin kaverin kanssa. Se on sovittu ja sitä on odotettu kauan joten ei enää peruta. Jääkööt marjat meidän osalta ja vietetään aktiivinen päivä tytön kans kahdestaan.

Yhteistyössä