mun mies ei lähde mun kans ikinä mihinkään..ei edes reissuun koko perheen kans..:(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja yhyy
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Y

yhyy

Vieras
miten saan sen lähtemään..ois ihana mennä vaikka kylpyläään edes koo perheen kans..aina vaan kotona tai sukulaisilla..nyt on mulla ruvennu tekeen mieli lähteä johonkin...aina se vaan sanoo et ei jaksa,.. neljään vuoteen ei olla kahdestaan misään käyty tai perheen kans..ai niin no käytiin me kesällä päivän reissu koti eläin puistossa mut sinnekki se raahas sen velin ja sen veljen perheen mukana:( siitäki ukko ihmetteli et miks raivosin ja olin suuttunu sille muutaman päivän mut en halunnu sen veliä ja perhettä sinne mukaan.. ku oisin halunnu olla omalla perheellä... haluain kovasti vaikka edes hoploppiin ukko mukana mut ei se lähde..

Kysy suoraan siltä mieheltä ja ennen kaikkea kerro sille, miten tärkeää asia olisi sinulle.
Ei se tiedä, miksi kiukuttelet veljen perheen mukanaolosta, jos et suoraan kerro ja mieluummin etukäteen, että haluat mennä TEIDÄN perheen kesken, ilman ketään vieraita.
Jos saat sen uhkailua ja kiristettyä johonkin mukaan, niin meinaatko, että tulee hauska reissu?

Meillä oli vähän sama tilanne, mutta sitten aloin itse matkustella ja käydä eri tapahtumissa lapsen ja kavereiden kanssa edes pyytämättä miestä mukaan... sitten kerran sanoikin että "mitäs jos tulisin mukaan?" Tais nähdä että mulla oli hauskaa ilman sitäkin...

no oon kyllä kertonut sille..ja taas ku kysyin viikonloppuna et lähdettäiskö johonki niin se vaan aina sanoo et se haluaa olla kotona... tai sit jos lähdetään niin haluaa ottaa veljensä mukaan... enkä tykkää sen veljen akasta...niin ja se on 30v ukko siiis.. meillä 3 lasta ja ois kiva päästä johonki.. oon suoraan kyllä montaki kertaa sanonu et mistä en tykkää mikä ärsyttää jne..

Puhumisen lisäksi ryhdyt vaan puuhaamaan retkeä ja silloin lopetat maanittelun. Jos ei tule niin ei tule. Tosin ihmettelen, jos ei lähde mukaasi viimeistään silloin kun järjestät kivaa iltaohjelmaa ja lapsille hoitajan ;)

no mäki oon sit tyytyny siihen kä,yn yksin lasten kans aina välillä jossain...siis esim uimassa tai jtn.. ukko vaan käy töissä ja pelaa sit kotona kaiken vapaa ajan...ja silloin ei saa häiritä sitä..siis xboxia pelaa:/ja seki ärsyttää..

Mun kaverilla oli sama ongelma. Suunnitteli et olisivat tehneet jonkun kesälomareissun. Miestä ei kiinnostanut. Kun lomat alkoi, niin emäntä pakkasi matkalaukut (lähti pojan kanssa). Mies sai tietää vasta kun taksi tuli pihaan, et ne lähti 4 päivän reissulle ranskaan. Kokeile tätä =)

[QUOTE="vieras";23353024]Mun kaverilla oli sama ongelma. Suunnitteli et olisivat tehneet jonkun kesälomareissun. Miestä ei kiinnostanut. Kun lomat alkoi, niin emäntä pakkasi matkalaukut (lähti pojan kanssa). Mies sai tietää vasta kun taksi tuli pihaan, et ne lähti 4 päivän reissulle ranskaan. Kokeile tätä =)[/QUOTE]

Mä tekisin kanssa näin jos ei ukkoo kiinnostaisi muuten. Mutta siis, ihanko todella ette missään koskaan käy? Oishan se lastenkin kannalta tärkeää käydä erilaisissa paikoissa. Ihan vaan vaikka siellä Hoplopissa sitten. Tosi kurjaa aina vaan kököttää kotona..

siis sukulaislla käydään ja kavereilla mut ei missään reissusa neljän vuoden aikana...neljä vuotta sitten haaparannasa ja kesällä käytiin kotieläinpuistossa mut ei se lähe muualle.. nyt lähetin sille tekstiviestin et käytäskö jossain viikonloppuna,mut ei vastaa mitään:(

siis sukulaislla käydään ja kavereilla mut ei missään reissusa neljän vuoden aikana...neljä vuotta sitten haaparannasa ja kesällä käytiin kotieläinpuistossa mut ei se lähe muualle.. nyt lähetin sille tekstiviestin et käytäskö jossain viikonloppuna,mut ei vastaa mitään:(

No nyt ihan ehdottomasti lapsille hankkimaan kokemuksia joko ukon kanssa tai ilman. Uimaan, elokuviin, luistelemaan, kaupungille kävelemään+ostoksille+kahville ensin ja sitten kun näillä treenattu niin sitten vaikka yön yli reissu kylpylään tai huvipuistoon+kivaan hotelliin yms. Lapset tarvitsevat myös elämyksiä ja touhuamista jotta kehittyvät tasapainoisesti. Heitä ukon x-box jorpakkoon. Alkakoon ajatella lapsiaankin välillä!!

Yhteistyössä