Tylsää!! Juuri rakennettu omakotitalo ja piha ihan kesken...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "höh"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"höh"

Vieras
Ihana ilma, aurinko paistaa ja on lämmintä :)
Tekis mieli vaan olla ulkona, mutta mulla ei ole siellä mitään tekemistä :o

Meillä on juuri valmistunut omakotitalo, eikä esim.terasseja ole vielä rakennettu. Piha on nurmea ja hiekkaa, eikä meillä ole mitään puutarhakalusteita tms, et vois istuskella pihalla ja nauttia ihanasta ilmasta...

Oon nyt kaks päivää kuhkinu ulkona siivoten raksaroskia ja tehden kaikkia pihahommia eikä siellä kertakaikkiaan ole enää mitään sellaista tekemistä mitä voisin itsekseni touhuilla, mies kun on töissä.

Naapurit lojuu puutarhatuoleillaan ja badenbadeneillaan ihanissa valmiissa pihoissaan ja mua ärsyttää :D

Kävin jo lenkilläkin, mutta tekis mieli vaan istuskella, nauttia kahvia ulkona ja vaikka täytellä ristikkolehteä, mutta kun ei. Maakin vielä niin kylmä, että viitti millekään viltille mennä pissatulehdusta hakemaan :D
Meillä ei ole edes mitään ns.huonompia tuoleja mitä vois ulos viedä kun heitettiin kaikki menemään/myytiin mitä ei tänne uuteen taloon haluttu...

Että ongelmansa kullakin, mulla tänään tällainen :D

Heti huomenna vaan puutarhakalustekauppaan, niin silläpä tuo ongelma selvinnee =) Jonkun aurinkotuolin voi aivan hyvin laittaa myös nurtsin päälle ja siihen vain sitten naattimaan arskasta =)

Tarkoitus olis toukokuun loppuun mennessä talkoohengessä rakentaa sekä etu- että takaterassit ja sitten sinne ne kalusteet :)
Katseltiin kalusteita jo viime syksynä alemyynneistä, mutta ei mitään sit kuitenkaan tarttunu hihaan, että kiva tässä sesonkiaikaan nyt sit niitä kalleimmillaan mennä osteleen :D Mutta tarkoitus siis kyllä on, tosin varmaan vasta viikon päästä kun mieskin kotona... Miehellä pakettiauto niin sillä saadaan kulkemaankin ne :)
Täällä ei ole lähellä mitään kauppoja, lähimmät kaupat 40km päässä, että tähän hätään en saa edes nurtsille mitään tuolia.. :)
Kysyin jo mun vanhemmiltakin liikeniskö niiltä, mut ei :D

Kanna nyt vaikka joku keittiöntuoli siihen pihalle sen verran, että saat kahvit siinä juotua. Tai laita joku pressu ja peitto alle ja sitten maahan viltille. KAi teiltä nyt jotain sellasta löytyy, minkä päälle voit ruhosi laskea, ei sitä tarvi jättää sinne ulos.

Voi kuule, jostain Sotkasta saa ihan 20 €:lla jonkun löhötuolin/rantatuolin, jolla voit sinäkin lojua ihan pihamaalla. Me asuttiin tässä uudessa ok-talossa yli 3vuotta, enen kuin terasseja rakennetiin. Mutta kyllä silti joka kesä lojuin badenbadenissa omalla pihalla, vaikkei ollut vielä edes nurmikkoa!

[QUOTE="vieras";26169276]Anteeksi off topic, mutta missä ihmeen peräjönsterissä on lähimmät kaupat 40 km:n päässä???
Ja miten jo rakentaa talon paikkaan, jossa kauppoihin 40 km?[/QUOTE]

Voi kuule maailmassa on paljon paikkoja mistä on pitkä matka kauppaan ja ihmiset ihan haluaa asumaan sellaisiin paikkoihin :)
Meidän PERÄJÖNSTERI -kuten asian ilmaisit- ei ole ihan niin toivoton tapaus, ruokakauppoja yms on kyllä lähellä, mutta ei kauppoja mistä saisin kalusteet ulos :xmas:

Yhteistyössä