Tylsää juhannusta.

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "aloittaja"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"aloittaja"

Vieras
Siis mua ahdistaa nämä juhlapyhät. Me ollaan tytön kanssa oltu kahdestaa pääsiäinen, vappu ja nyt vielä juhannuskin. Aina yritän keksiä jotain tekemistä ja oon tehny parempaa ruokaa mutta ei se yksin tunnu kivalta. Tyttö vasta 1v. Mies on aina töissä kun on tälläsia erikoispäiviä ja mulla on todella yksinäinen olo.

Mitä me voitais keksiä? Kaikki kaverit on jossain viettämässä sitä perheen parissa tai ryyppäämässä.

[QUOTE="vieras";26518560]Lopeta se että juhlapyhinä on pakko tehdä jotain ekstraa. Itse kun en vietä pakkojuhlien viettoa, niin ei ole mitään stressiä.. Kiva vaan olla ka lukea vaikka kirjoja,katsella leffoja ja muuta sellaista[/QUOTE]

joo oon yrittänyt totakin, mutta olen kateellinen kun kaikki esim FB:ssä päivittää miten hauskaa juhannusta tuleekaan viettämään ja mä en pääse mihinkään... EN siis halua juomaan enkä mitään sellasta, mutta olis lapsen kanssa kiva tehdä jotain hauskaa, keksiä omia perinteitä.

joo oon yrittänyt totakin, mutta olen kateellinen kun kaikki esim FB:ssä päivittää miten hauskaa juhannusta tuleekaan viettämään ja mä en pääse mihinkään... EN siis halua juomaan enkä mitään sellasta, mutta olis lapsen kanssa kiva tehdä jotain hauskaa, keksiä omia perinteitä.

Miksi et pääse?

Olisko mahdollista kehittää joku ihan oma perinne, ja niissä puitteissa kun se on mahdollista?

Mä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä jotka hössöttää vapusta, juhannuksesta yms...
Mulle ne on aina ihan normaaleja päiviä. Joo, olen monien mielestä tylsä mutta kun mitään erikoista ei ole niin ei ole. Mitä siitä stressaamaan.
Viime uudenvuoden olin yksin kotona kun mies oli töissä.

Mä en kans ymmärrä noita juhlapyhähössötyksiä.Meille juhannus on ihan tavallinen kotiviikonloppu ja hyvä niin.
Joulu on ainoa jolloin tehdään tavallisuudesta poiketen vähän enempi ruokaa ja leivotaan ja joulua on kiva juhlistaa.
Nuorena lapsettomana mä nautin eniten juhlapyhistä sillä silloin sai sijaisena aina olla töissä ja palkka oli sit sen mukainen.
Ihmiset luo kamalasti paineita joka pakkojuhlasta jotka on ihan turhia niinkuin nyt esimerkiksi juuri juhannus.

Voitko mennä lapsen kanssa isovanhemmille niin ei tarvitsisi olla kaksin lapsen kanssa. Eikö mies voi mitenkään järjestää asioita siten, että vaikka seuraava sulle tärkeä pyhä olisi vapaata. Toisaalta mitä merkitystä niillä pyhillä on, jos kuitenkin sitten vapaa-aikana teette niitä kivoja asioita ja syötte hyvin? Meillä eletään minun työvuorojen mukaan. Joskus sattuu pyhälle töitä, joskus ei. Nyt olen vapaalla 5 päivää ja siis koko perhe kotona. Tehdään tietysti kivoja juttuja. Huomenna lähdetään Ranuan eläinpuistoon :)

Mäkin oon kahdestaan kotona 1v pojan kanssa. Ei ole mitään tekemistä. Kaverit on kyllä pyytäneet iltaa istumaan ja grillaamaan (en ite joisi kun lapsi mukana) mutta lapsi menee jo n. klo 20 nukkumaan. Ja en halua rytmiä sotkea tai väsyttää lasta joka muutenkin raskaasta hoitokeväästä väsynyt.

no me ollaan koko perheen voimin menossa mun vanhempien kanssa mökille.. kaverien kanssa tietysti olis railakkaampi jussi, mutta toisaalta perheenkin kanssa on ihan mukavaa. Eipä tuu ainakaan möhnättyä kotona niinkun normaalisti. Onko sulla ap sisaruksia tai vanhemmat, joiden kanssa juhannusta voisi viettää?

Yhteistyössä