V
"vieras"
Vieras
Ennen pidin Savannasta kovasti ja odotin palaavaksi palstalle, mutta nyt kun luen näitä... niin... tuntuu, ettei ole edes sama vanha Savanna 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Sillä se lähtee millä se on tullutkin....
Mutta hienoa että bannisi päättyi, olen jo odotellutkin normi palstamamman juttuihin verrattuna todella erilaisia juttujasi.
Ahaa. Eli kaipaa sinusta synnyttäjää ja sitten kun on sopivasti lapsia tullut, niin heivaa sinut pellolle. Eihän stripparivaimolla mitään oikeuksia lapsiin ole. Sen kirkasotsaiset sosiaalitantatkin ymmärtävät, kun "hieno" mies niille selittää.Ei todellakaan oo väkivaltainen, se on oikeasti todella hyvää ja naisia ei koske ikinä. Jos se sellainen olisi niin kukaan ei olisi antanut sille lapsia, kun hän on yksinhuoltaja isä
Ookke. Kai tää on joku mauton vitsi koko juttu?
No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljonja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari
No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljonja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari
Juu ohjelmaan on kiva päästäja sunnitella häät jo kyllä pakko
se kun halua kans vaikka samana päivänä kun ero tulee
no tuota..se nyt ei tule onnistumaan mitenkään,että samana pvänä voisitte mennä naimisiin..ensinnäkin harkinta-ajan jälkeen menee vko-kaks,ennen kuin avioero astuu voimaan ja ennen kuin voitte mennä naimisiin,teidän pitää hakea esteettömyystodistukset ja niissä kestää vkon tai kaks saada ne..eli jos haette esteettömyystodistuksia edellisen eron ollessa vielä kesken,niin siinähän sitä estettä on jo kerrakseen uuden liiton solmimiseen eron ollessa kesken..