Tylsää ja krapula B-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";23223811]Ennen pidin Savannasta kovasti ja odotin palaavaksi palstalle, mutta nyt kun luen näitä... niin... tuntuu, ettei ole edes sama vanha Savanna :([/QUOTE]

En olekaan:)

Toivottavasti mies ei kuitenkaan ole väkivaltaisuuteen taipuvainen, vaikka mustasukkainen onkin? Suhteen alkuhuumassa voi toki tuntua ihanalta, että toinen rakastaa niin paljon että on hurjan mustasukkainen, mutta onko se loppujen lopuksi kivaa ja toimivaa? Ettei mies sitten rajoita sun menojasi ja joudut olemaan kotona vaan?

[QUOTE="eee";23223949]Toivottavasti mies ei kuitenkaan ole väkivaltaisuuteen taipuvainen, vaikka mustasukkainen onkin? Suhteen alkuhuumassa voi toki tuntua ihanalta, että toinen rakastaa niin paljon että on hurjan mustasukkainen, mutta onko se loppujen lopuksi kivaa ja toimivaa? Ettei mies sitten rajoita sun menojasi ja joudut olemaan kotona vaan?[/QUOTE]

Juu, ja vielä kun vauvan tekee niin on kunnolla nalkissa.

Ei todellakaan oo väkivaltainen, se on oikeasti todella hyvää ja naisia ei koske ikinä. Jos se sellainen olisi niin kukaan ei olisi antanut sille lapsia, kun hän on yksinhuoltaja isä

Ei todellakaan oo väkivaltainen, se on oikeasti todella hyvää ja naisia ei koske ikinä. Jos se sellainen olisi niin kukaan ei olisi antanut sille lapsia, kun hän on yksinhuoltaja isä
Ahaa. Eli kaipaa sinusta synnyttäjää ja sitten kun on sopivasti lapsia tullut, niin heivaa sinut pellolle. Eihän stripparivaimolla mitään oikeuksia lapsiin ole. Sen kirkasotsaiset sosiaalitantatkin ymmärtävät, kun "hieno" mies niille selittää.

[QUOTE="vieras";23224029]Ahaa. Eli kaipaa sinusta synnyttäjää ja sitten kun on sopivasti lapsia tullut, niin heivaa sinut pellolle. Eihän stripparivaimolla mitään oikeuksia lapsiin ole. Sen kirkasotsaiset sosiaalitantatkin ymmärtävät, kun "hieno" mies niille selittää.[/QUOTE]

Ei se mua heitä mihinkään, mä täällä asun, me mennään naimisiin, meillä kaikki puoleksi:). Enkä ole strippari vaan se elättää mua ja aikakin hyvin että voin shoppailla ja pitää hauska vaikka joka päivää ja se potkikin mua aina jooko kaupungille tai syömään kavereiden kaa etten mä vaan sekoa kotona:) se on ihanaa:)

No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljon:laugh: ja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari

pydän anteeksi jo etukäteen..mutta tuosta mustasukkaisuudesta voi tulla viälä ongelma,nyt se tuntuu kivalta mutta muutaman kuukauden päästä voi olla eri ääni kellossa

Kannattaahan niitä häitä alkaa jo hyvissä ajoin suunnitella. :) Mun täti meni naimisiin heti kun edellisestä ero astui voimaan. Ei samana päivänä mut samassa kuussa. Menkää Satuhäät-ohjelmaan. Varmaan keväällä on haku. :)

[QUOTE="vieras";23224145]Kannattaahan niitä häitä alkaa jo hyvissä ajoin suunnitella. :) Mun täti meni naimisiin heti kun edellisestä ero astui voimaan. Ei samana päivänä mut samassa kuussa. Menkää Satuhäät-ohjelmaan. Varmaan keväällä on haku. :)[/QUOTE]

Juu ohjelmaan on kiva päästä:D ja sunnitella häät jo kyllä pakko:D se kun halua kans vaikka samana päivänä kun ero tulee

No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljon:laugh: ja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari

Ei tuollainen mustasukkaisuus ole enää tervettä... Ei aikaakaan, kun hän alkuhuuman jälkeen muuttuu väkivaltaiseksi mustasukkaiseksi, eikä oikeasti enää päästä sinua minnekään, vaan kontrolloi kaikkea. Sano mun sanoneen

Juu ohjelmaan on kiva päästä:D ja sunnitella häät jo kyllä pakko:D se kun halua kans vaikka samana päivänä kun ero tulee

no tuota..se nyt ei tule onnistumaan mitenkään,että samana pvänä voisitte mennä naimisiin..ensinnäkin harkinta-ajan jälkeen menee vko-kaks,ennen kuin avioero astuu voimaan ja ennen kuin voitte mennä naimisiin,teidän pitää hakea esteettömyystodistukset ja niissä kestää vkon tai kaks saada ne..eli jos haette esteettömyystodistuksia edellisen eron ollessa vielä kesken,niin siinähän sitä estettä on jo kerrakseen uuden liiton solmimiseen eron ollessa kesken..

no tuota..se nyt ei tule onnistumaan mitenkään,että samana pvänä voisitte mennä naimisiin..ensinnäkin harkinta-ajan jälkeen menee vko-kaks,ennen kuin avioero astuu voimaan ja ennen kuin voitte mennä naimisiin,teidän pitää hakea esteettömyystodistukset ja niissä kestää vkon tai kaks saada ne..eli jos haette esteettömyystodistuksia edellisen eron ollessa vielä kesken,niin siinähän sitä estettä on jo kerrakseen uuden liiton solmimiseen eron ollessa kesken..

Esteettömyystodistuksen saa viikon päästä hakemuksesta. Kyllä uudelleen naimisiin voi mennä ihan parin viikon sisällä siitä kun ero on astunut voimaan. Kirkonkin voi varata etukäteen. Pappi tarvitsee esteettömyystodistuksen vasta pari päivää ennen vihkimistä.

[QUOTE="vieras";23228536]Esteettömyystodistuksen saa viikon päästä hakemuksesta. Kyllä uudelleen naimisiin voi mennä ihan parin viikon sisällä siitä kun ero on astunut voimaan. Kirkonkin voi varata etukäteen. Pappi tarvitsee esteettömyystodistuksen vasta pari päivää ennen vihkimistä.[/QUOTE]

joo voi mennä,mut jos esteettömyystodistusta haetaan,kun edellinen ero ei ole selvä ts. oikeuden päätöstä ei ole vielä olemassa,niin mun maalaisjärki ainakin sanoo,et jos menee sinä aikana hakemaan esteettömyystodistusta,niin edellinen ero kun ei ole vielä voimassa,niin se on este..

Kuulostaa todella sairaalta tuo mustasukkaisuus, jos sun miehesi oikeasti on noin mustasukkainen. On se varmaan alussa kivaa, mut itse miettisin jo tossa vaiheessa, et mitä siitä voi seurata tulevaisuudessa.

Yhteistyössä