Tylsää ja krapula B-)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

Venakko Milanna

Vieras
Elisestä syntymäpäivästä. Oli kyllä aika hauska, vaikka en kaikki muista, muistan vaan miten kaikille tippejä heittänyt, taksikuskeille, baareissa, jopa abc:lla myyjälle:laugh:. no........

Nyt juon Martini Bianco sitrunan kaa ja syön kakkua, uus mies ulkona mun lasten kaa, he tykkää käydä ulkona hänen kaa.

Mä täällä jo mietin häät että minkälaiset oikein tehään ja kannatako hää ohjelmaan mennä:Dkun meille varmasti tulee aika hauskat häät, kun se uus niin ihanaa ja jos se pitää hauska niin hullulla tavalla, ihan kuin mäkin:xmas:

Niin ja huomenna Tukholmaan mennään ja viikon päästä Viroon:p odotan jo innolla. Sekä oma äiti tulee tänään Espanjasta, uus mun mies teki sille lahjan eli matka:D

[QUOTE="eee";23223630]Tuleeko teille paljon vieraita häihin? Onko joku Turun kirkko? Onko ihana juhlapaikka? :)[/QUOTE]

En tiedä, mutta kirkossa hän halua, niin kuin se sanoi luvata jumalan edessä että aina se halua olla vain minun kanssa:D
Haluamme noin 50-100 ihmistä ja jotain erikoista

[QUOTE="vieras";23223657]jos sä oot aito savanna niin sullahan menee nykyään lujaa... kuulostaa siltä, että palstailet jostain suljetulta...[/QUOTE]

No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljon:laugh: ja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari

Kiva kun oot back Savanna :) Vaikka juttusi ovat välillä sellaisia että pistää kyllä päätä pyörittelemään. Jokainen eläköön tyylillään kuitenkin kai?
Oletteko harkinneet hääohjelmaan menemistä vai? Siis Satuhäät?

Alkuperäinen kirjoittaja Tähtisädetikku;23223690:
miten sun entinen on asin ottanut?
onko ero riitaisa vai sopuisa lapsia ajatellen ?
sulla ainakaan elämä tylsää ole:popcorn:

Aika rankasti kyllä, oli shokki sillä:/ ei mullakaan ihan helppoa nyt ole, mietin kans välillä onko oikea ratkaisu tämä. Se kutsu hänet rosvoksi ja inhoa mun uutta mietä koska se on varastanut minut. Se uhkailikin hänelle että tappaa siitä ja lyö ja polta hänen linna ja vaikka mitä, että ongelmia tästä tuli meillä

No tämä onkin suljettu, se sanoi etten pääse täältä ikinä pois kun se mua rakasta niin paljon:laugh: ja mustasukkainen kaikille, mua ei saa katsoa, mun kaa ei saa puhua enkä voi katsoa toisia miehiä, sanomista tulee. Se sanoi ei ikinä kenestä ollut noin hullusti mustasukkainen kuin minusta ja syy ehkä kun olen vielä x strippari
Ei hyvältä kuulosta. Mutta eipä mikään sun pariin päivään kertoma kuulosta hyvältä..

Kiva kun oot back Savanna :) Vaikka juttusi ovat välillä sellaisia että pistää kyllä päätä pyörittelemään. Jokainen eläköön tyylillään kuitenkin kai?
Oletteko harkinneet hääohjelmaan menemistä vai? Siis Satuhäät?

Juu ajattelimme sen

me muutenkin tehään vielä kotivideo mä meikkaan uutta mietsä ja laitan tuksun peruukki eli hän on tukiainen ja mä olen arto ja youtubeen laitamme:laugh: ollaan 2hullua

Yhteistyössä