Tylsää, ei mitään tekemistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja muutaman äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

muutaman äiti

Vieras
Siis mulla on niin tylsää, ei mitään tekemistä. Jäin työttömäksi n 2viikkoa sitten, ja nyt vaa olen kotona. Masuvauvan syntymään pari kuukautta ja isot lapset jo koululaisia joten joka päivä 4-5h yksinoloa. Siivota kerkeen jo aamusta ja lenkillä käyn joka toinen pvä jos vain vointi antaa periksi. Mitäs tässä keksis tekemistä? Nytkin olen jo ottanut 2h päiväunet ja siivonnut ja ruoka on illaksi valmistettu.

Kertokaa hyviä vinkkejä tähän tylsyyteen!!! Kiitos

Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:
Vähän mä oisin onnellinen tuollaisesta tilanteesta.. :D
Lepää? Katso telkkua? Lueskele? Tapaa ystäviäsi?

EN viitsi ystäviäkään tavata joka päivä ja tuntuu oudolta mennä ystäville kylään ilman lapsia, koska ystävien lapset odottaisivat kuitenkin meiän lapsia jotta pääsisivät leikkimään.

Jouluaskarteluja ajattelin ruveta tekemään ensi viikolla.

on ihan sama tilanne, tosin vaan en oo ees raskaana, joten ei oo mitään semmoistakaan... mutta joulua ajattelin tehdä oikein urakalla tänä vuonna. leivon pipareita montaa sorttia ja teen kortit itse... ja kransseja ajattelin väsäillä... mutta tiedän tunteen, tylsää on silti hetkittäin vaikka kuinka keksisi muuta hommaa...

Nyt lähdenkin laittaa välipalan valmiiksi, kun noi koululaiset tulevat puolen tunnin päästä kotiin. Ja läksyjen teon jälkeen sitten ulos, kokeilemaan luistaisko pulkat.
Heippa teille kaikille ja voikaa hyvin. Jos vaikka taas toisen kerran tulisin tänne keskustelemaan.

Yhteistyössä