Että mites ne lasketaan..kun mies tuossa pähkäili palkkakuittinsa kera että 12 päivää oli lomaa ja lomaraha 194e. Eikös se ole melko vähän???? On siis Helsingin Kaupungilla duunissa.. 
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Williviini:riippuu vähän palkasta ja verotuksesta. www.vero.fi
Alkuperäinen kirjoittaja tennari:vai onko se nyt sit se entinen lomaltapaluuraha? saiko siis ennen lomaa myös lomarahoja?
Alkuperäinen kirjoittaja vähän:Minulla oli 13päivää ja rahaa sain 600.
Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vähän:Minulla oli 13päivää ja rahaa sain 600.
Niin no jotain sen suuntaista odotimme..500e tms. Ja mies on siin mieles jäärä, et ei kuulemma hyödytä soittaa palkkoihin ja kysyä mis mennään kun "ne maksaa mitä maksaa". :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Hanskin mamma:Alkuperäinen kirjoittaja MorbidMama:Alkuperäinen kirjoittaja vähän:Minulla oli 13päivää ja rahaa sain 600.
Niin no jotain sen suuntaista odotimme..500e tms. Ja mies on siin mieles jäärä, et ei kuulemma hyödytä soittaa palkkoihin ja kysyä mis mennään kun "ne maksaa mitä maksaa". :headwall:
kyllä noi palkka-asiat on sellaisia, et työnantajan pitää ne hoitaa kunnolla... jos ei homma toimi niin yhteyttä liittoon... ja jos ei sittenkään niin kyllä niitä tahoja on, mistä ne rahat saa pois...
Alkuperäinen kirjoittaja triplamama:monessa paikassa maksetaan lomarahat kahdessa tai useammassa erässä, koska ne ovat työnantajalle melkoinen kustannus. suosittelen kilauttamaan palkanlaskijalle.