Rytmihäiriöijä
Kuuluukos rytmihäiriöt vv-oireisiin? Tulee kerran tai useammin päivässä, etenkin väsyneenä ollessa tai jännittyneenä. Sydän hakkaa sillä hetkellä 129- jopa 176, olen kokeillut pulssimittarin kanssa. Tulee ensin tunne tuohon rintojen väliin ja sitten laukaisee sen tykytyksen tai ei siinä edes enää tunne tykytystä, kun takoo 176, vaan sellainen inhottava/pelottava tunne tulee ja tuntuu, päässäkin, kuin taju menisi. Pää pitää laittaa alaspäin tai käydä selälleen jalat ylös. Kestää muutaman sekunnin, korkeintaan minuutin (ainakin tähän mennessä). Joskus tulee sen tykyttelyn jälkeen valtava hien tunne, tosin ei ihan märkää hikeä, sellainen kuumottava tunne ja posket hehkuu punaisina.
Lääkäri sanoo, että ovat vaarattomia , koska eivät tule rankan suorituksen yhteydessä. Mutta tosi inhottavia.
Tänään on jo pari kertaa tullut ja nyt on kokoajan ollut sellainen hikinen olo, muttei hikeä kummiskaan pintaan tule. Tuntuu, että helpottaisi, jos hiki nousisi pintaan.
Olen 54v.
Pelottaa vain, siksi kyselen!!
Lääkäri sanoo, että ovat vaarattomia , koska eivät tule rankan suorituksen yhteydessä. Mutta tosi inhottavia.
Tänään on jo pari kertaa tullut ja nyt on kokoajan ollut sellainen hikinen olo, muttei hikeä kummiskaan pintaan tule. Tuntuu, että helpottaisi, jos hiki nousisi pintaan.
Olen 54v.
Pelottaa vain, siksi kyselen!!